Týjo koukal jsem do sousední diskuse velkých bratrů (GS1100, atd.) a oni mají sytič - trochu ve mě hrklo... F650 ho má taky? Jestli jo tak jsem úplnej blb, páč mi to za studena divně chytá. Tak má nebo nemá? v manuálu nic neni. Startuju stylem přidám plyn a točím... a pak BRRRM
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
aha takže říkáš, stačí pouze točit startérem. Nevím nevím jestli by chytla nicméně to zkusím... nerad bych ji nějak trápil... Dík
Upravil JanVan dne 16.11.2008 19:17
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
proč ti možná hnedka nenastartuje je nízký napětí (vybitá baterka nebo zapnutý hefty) jinak vždycky chytala, žádný přidávání, to nech na elektronice...
Kontrolka? Jaká kontrolka? Svítí mi pouze mazání a teplota - mazaní těžko zhasne před nastartování a ta teplota ta také zhasne po nastartovaní - tu máš možná na mysli nechat zhasnout... Nemám pravdu? Ale je to divné.
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Když jsem koupil Dakara ('01), tak mi taky blbě startoval... musel jsem dloooouho točit a přitom dát cca 1/4 plynu.Dělal to za studena i za tepla. Vypustil jsem starej benzín, nalil novej, dal jsem novou svíčku a startuje jak zamlada - točí cca 1-2-vteřiny a pak i bez plynu chytne.Zkontroluj, případně vyčisti taky kontakty na baterce, někdy bejvaj zoxidovaný a pak je tam velkej přechodovej odpor...
To že startuje trošku dýl než je zvykem třeba u japonskejch motorek je normální, je to stejný u novejch i starších kousků GS.
Taky jsem sem tomu ze začátku divil a pátral proč,ale prostě je to tak.Jinak to že světlo se rozsvítí ihned po zapnutí zapalování, baterii taky asi moc nepřidá. Baterku to chce rozhodně udržovat v dobrý 'kondici', občas jí dolejt a dobít.Já jí chtěl původně taky vyměnit za gelovku - bezúdržbovou, jenže v tabulkách jí pro 650 GS nikde nedoporučujou - pouze Hawker SBS8 a ta stojí cca 3500,- tak jsem zatím zůstal u klasický kyselinovky, která je tam z výroby.Jenže na jaře mě stejně čeká výměna , starý baterce pomalu dochází dech...
Bezúdržbovou 'gelovou' YUASSu mi lidi nedoporučovali, někdo říká že v GS hodně trpí vysokou teplotou jak je přímo nad motorem, jiní zas že průběh dobíjení není u GS ideální pro gelovku .
Nemáte někdo odzkoušeno?
Upravil koudak dne 17.11.2008 19:11
Já tam mám gelovku-je trochu širší a tak tam moc nelícuje ten levej plech.Startuje pěkně.Jinak nedávno sem jí nechal přes noc venku v mrazu a moc se jí nechtělo otočit motorem ale naštěstí mi to chytá na bmw slušně.
co se týče toho startování - když je baretka, svíčky a kablíky s kontakty v poho, tak by měla chytit dobře i za studena i za tepla - norma pro GSka je -podle sluchu 2otočky a na 3. chytne - odpovídá to té 1 až 2oum sekundám Jinak na start doporučuju mít vše vyplé(krom těch zmíněných automaticých světel) a baterku opečovávat a průběžně "doživovat", nenechávat v mrazu a bude to pohodička
Panové, mě 650GS chytá úplně v pohodě za tepla a za studena to netrvá taky
snad ani tu sekundu...
Ale když ji kamoš startoval s mírně přidaným plynem,tgak se jí to nelíbilo a nechtěl chytit,
až po chviličce..možná to byla náhoda
Ale rozhodně doporučuju start bez plynu a nechat zhasnout zmiňovanou kontrolku teploty - motorka se aspoň trochu vzpamatuje