Máte s nimi někdo zkušenost? Dělá je Grave, myslím, že by to mohlo fungovat v zástupu i jako plácačka proti dešti a vodě. Jak je to praktické? Co třeba při pádu? Piště postřehy, jestli někdo nějaké máte. Díky
Baforský fdoleček forever....
Lucie napsal:
Máte s nimi někdo zkušenost? Dělá je Grave, myslím, že by to mohlo fungovat v zástupu i jako plácačka proti dešti a vodě. Jak je to praktické? Co třeba při pádu? Piště postřehy, jestli někdo nějaké máte. Díky
Ahoj
sice padáky od Grave nemám ale chtěl jsem. Nejhorší je, že tam musí člověk odvést na týden moto než to udělají na míru.
Čím víc jezdím na F650 dakaru 01, tak tím víc přicházím na to, že ty padáky nejsou potřeba. Motorka si umí krásně lehnout a pokud to není brutální pád, tak to odnesou většinou jen plasty, který se snadno opravý. Pokud je to větší pád, tak je to jedno i s padáky, které spíš potom ještě něco ulomí nebo propíchnou.
Nehledě na to že tím dost podstatně zvedneš váhu moto
Jen můj názor
Upravil kendy dne 12.12.2008 12:41
S tou váhou to je pravda. Ale deficit malé nádrže oproti velkým motorkám musím někde dohat. Nikdo asi nebude úplně odvařenej z toho, že se cesty budou plánovat a na benzín bude stavět jen kvůli mému dojezu. Mám na kufrech vzadu 2+2 litry, ale to je stále málo.
Baforský fdoleček forever....
ověšovat motorku kanystry je nesmysl....jedinná varianta je větší nádrž, pokud originál nestačí (ani s těmi dalšími +4l - což u malého GéeSa je skoro 100km, ne?)...
No to je, ale zase nejezdím každý rok na 5 dovolených a to si raděj jednou za rok navěsím kanystry, nádrž stojí ranec a to by se mi těžko vyplatilo. Ideálně bych to chtěla prodat, jenže se mi to zatím nepodařilo a ceny padají dolů, tak to asi nebudu nějak řešit a na 09 mi malej ještě vydrží.
Baforský fdoleček forever....
Lucie napsal:
S tou váhou to je pravda. Ale deficit malé nádrže oproti velkým motorkám musím někde dohat. Nikdo asi nebude úplně odvařenej z toho, že se cesty budou plánovat a na benzín bude stavět jen kvůli mému dojezu. Mám na kufrech vzadu 2+2 litry, ale to je stále málo.
A nechces taky kompenzovat nizsi spotrebu? ;-)
Pokud maji vsichni ostatni 1200GSA, tak mas pravdu, ale ja jsem minulou dovolenou stravil s lidmi s Afrikou (21 litru nadrz) a dvema Varadery (21, mozna 25 litru) a vzdycky si o pumpu rekli oni. Ja jsem tankoval treba 14 litru, oni 19 a vic...
A nerikej mi, ze lidi neuvitaji zastavku a protahnuti kazdych 300km, to se mi nechce verit.
Ted se mi to nechce hledat, ale kolik ma vlastne stara F650GS nadrz? 16 nebo 17? Ja ziju v presvedceni, ze 17 a bezne tankuju 14,5 - 15 litru s tim, ze mam jeste 2 litry (~50km) rezervu....
Lucie kanystry na tvoji motorku nejsou absolutne potreba,pac spotreba je nekde okolo 5 litru tak mi rekni kdo ma vetsi dojezd?Maximalne 1200GSA,ale stejne jiny motorky musi dotankovat tak proc tahat zbytecne dalsi nesmysli.A pri padu???To se ani neptej,staci trosku vetsi sklouznuti a a zhori ti cela motorka.Kdyz maly kandaky tak dozadu na kufry.
Spotřeba je okolo 4,5, když je motorka naložená. Spíš mi jde o rezervu. Neříkám, že to potřebuju teď někam konkrétně, nebo ž jezdím se skupinou GSA, prostě se ptám, ale jsem ráda, že mi to jako ženě tak hezky vysvětlíte...
Baforský fdoleček forever....
Jestli můžu doporučit - dej si klidně 10l nebo i jen 5l prázdný kanystr ale někam jinam - za sebe do nějaké tašky apod. A vezmi si hadičku s tím cucátkem na benzín aby člověk nemusel natahovat benzín pusou.
To umístění (stejně jako umístění za stupačkama co míval kamarád) považuju za naprostý nesmysl - něco jako svítit si zapalovačem do sudu od benzínu. Představ si že tě někdo srazí a ten kanystr je fakt na ráně a i z 5l benzínu je to slušnej ohýnek. Na vodu - prosím, to má logiku to tam dát ale na benzín ne.
V praxi (před 4 lety v Maroku) jsme jeli 3x 1150GSA (2x 30l a 1x 40l nádrže) a kamarád s F650GS. On jel za 3.7l/100 a my tak kolem pěti. Jednou za celou tu cestu (najeli jsme po Maroku tuším asi 5000km) jsme mu dávali benzín z té 40l nádrže - kanystr si vezl ale prakticky pořád prázdný a na tom jednom offroadu jsme mu prostě z největší nádrže natáhli trošku na dojetí do vesnice. Jinak to nebylo potřeba. Fakt bych to neřešil.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No to je po ránu šok, tak "vzláštní slabost", tak tu já vždycky ocením
Od Lucie zejména *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ja myslim ze Bestii chapu, ze samozrejme kdyz jedes po silnici nebo dalnici tak zatavit po 300km a protahnout se je prijemneho pro kazdeho, ale kdyz se toulas po horach a musis uvazovat ze zitra musim nekam dolu kvuli benzinu tak to muze byt skoda. Ale kanystr na predni padaky bych nedal ani nahodou a i jakakoli manipulace s benzinem je vzdy pruda. Cili alespon v tomhle vyhodu 1200 GSA ma co Fanousi? i kdyz ja myslim ze nejenv tom....
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz