Ahoj
Mám dotaz ohledně výměny sedel,-jde mi o to,že u GSA1150 je sedlo,hlavně u spolujezdce méně pohodlné,než u klasické GS (tam si ho pochvaluje).
Jdou s nějakými úpravami vyměnit,tedy dvojsedlo za dvoudílné řešil už to někdo?Nevím zatím,jak u GSA vypadá podsedlová část...
Upravil Harly dne 05.04.2016 05:27
Jdou, ale je s tim srani. Nevim uz presne co vse se musi koupit, ale jde to. Par lidi to vymeneny ma, urcite Ti sem napisou...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Najdi někoho, kdo touží po sedle z GSA a má 1100 a nebo 1150 a vyměňte si podsedlový rám i se sedly. GSA má prostě ten rám krapet jinej, aby se tam dalo dát to jednodílný sedlo.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
...a co tak vymenit iba sedlo, mal som rovnaky problem a vymenou za Kahedo je vyrieseny. Je o cca 1,5 cm dlhsie, sirsie, vpredu hrubsie (vyssie), takze sa spolujazdec nesmyka a asi aj vdaka inej vyplni na nom nema manzelka problem sediet cely den aj viac dni po sebe, co na pôvodnom bol tak 2-3 hodiny limit...
Děkuji za rady,zatím spíše zjišťuji co a jak.
Vyžší sedlo bych dávat nechtěl,motorka je už tak dost vysoká (měřím 178cm),tak hledám jiné řešení,jak "zpohodlnit" sedlo na delší cesty i pro spolujezdce.
Harly: ja som menil origo znížené za standartne (ani znížené ani zvysene) Kahedo a dosiannem na zem rovnako ako s pôvodným zníženým, čo je dané jeho iným tvarom (mam 179cm). U origo je spolujazdcove úzké a smerom k okrajom sa ešte stensuje. Naopak Kahedo je pre spolujazdca ku krajom skôr zhrubene, vzadu ešte aj cca 1,5cm pretiahnute a vpredu je dvihnute hrubsou výplňou a vytvára tak väčšiu celkovú plochu a schod od vodicovej, celkovo je teda vodorovné a nie "dole kopcom" k vodicovmu. Boli sme s kamošom a s babami v Alpách na dovolenke a prehadzovali sme si sedla (on mal origo standartnej vysky)a hlavne spolujazdkyne si pochvaľovali pohodlie a rozmery Kaheda. Neviem ako v Čechách, ale na slovensku už TT nemá poziciavacie na 1150 a už dokonca ani neberú na výmenu (co bola výrazná uspora). Na Kahedackej stránke je ale ešte stále lacnejšia možnosť voľby aj s použitím korpusu so starého ktoré im zasles (teda aspoň tak to niekedy fungovalo cez TT).
A o pohodlí jazdcovej, od výmeny nezaparenej prdele ani nehovorím
Upravil patol dne 05.04.2016 20:32
Co jsem se díval,tak úprava od DDT i Kahedo vypadají moc zajímavě,takže to vypadá,že přišetřím a půjdu do jednoho z nich. Pak dám vědět a zatím moc děkuji za rady a inspiraci
Upravil Harly dne 06.04.2016 18:37
Není kvůli tomu potřeba měnit nic, sedlo je fantastický a komfortní i pro spolujezdce. Bohužel bez vyhřívání vyjde asi na 15-16 tis (podle kurzu libry)...
Já mám na prodej nově přešité sedlo na 1150GSA od DDT Custom Seats za 8200,-Kč, což je cena jen za přečalounění. Sedlo je po přečalounění nepoužívané, asi o 2cm zvýšené a samozřejmě v provedení, kdy je spolujezdec trochu výš, aby měl víc pohodlí. Chce to ovšem zkusit.
Križus (z Prahy) http://www.motork...34491.html
Čau, jen přidám svoje zkušenosti s výměnou sedla. Vlastním r1150gs a potřeboval jsem změnit podsedlový rám, protože zrovna tahle část je na 1150gs naprosto za trest. Pokud teda zrovna přemýšlíte jestli koupi 1150gs nebo gsa, rozhodně jděte do gsa.
Takže, podsedlový rám gsa 3.5k, sedlo gsa touratech 13.5k, a ještě potřebujete tohle https://partsss.c...52812.html
číslo 3 jsem koupil z ebay za cca za 4k, číslo 6 jsem koupil z té stránky za 650 s dopravou. Celkem teda 21.5k za tuhle srandu. Nicméně s prodaným sedlem z gs budu cca na 13.5k, snad.
Pokud by přece jen chtěl někdo předělat sedlo z gs=>gsa ptřebuje podsedlový rám, který je paradoxně dražší než z gsa, nový stojí myslim 4.5k, použitý cca2,5k, sedlo z gs hádám kolem 10k, pak potřebujete ještě https://www.boons...0000314427 x2, a zámek, bez něj vám bude v terénu sedlo spolujezdce padat, pod sedlo se dá ještě koupit krabice s nářadím cca 1k.
Při změně ať už tak nebo tak se rozlučte s plotnou na topcase, možná i tím topcasem.