Zdravím,
jaké máte zkušenosti s kufry na BMW f 650 GS? Jaké jsou nejlepší? Originální, hliníkové (od jakého výrobce) nebo plastové? Ráda bych si pořídila boční nebo mám jít jen do motovaku, zaujala mě podkova od motovaky.
Mam plastovy Gobi od H&B a jsou super. Vypadaji strasne, ale funkcne skvely. Navic vydrzi i pady, jsou odreny, ale to je tak vsechno. Ten plast je mekky a umi se castecne vratit do puvodni podoby.
awe_cz napsal:
Mam plastovy Gobi od H&B a jsou super. Vypadaji strasne, ale funkcne skvely. Navic vydrzi i pady, jsou odreny, ale to je tak vsechno. Ten plast je mekky a umi se castecne vratit do puvodni podoby.
Koukám na ně, ale cenově jsou na tom stejně jak hliník, není pak lepší jít do hliníku?
Upravil kanecek dne 15.05.2016 13:13
| BMW F650GS | 2000 |
Viděl bych to asi takhle. Nejprve je potřeba dát dohromady, kolik za ně chceš dát, potom jak jsi na tom s nosičem (jestli ho taky budeš kupovat) a kolik potřebuješ prostoru, tedy jaký mají mít objem. Podle toho vybírat. Já bych jako nejlepší viděl hliníkové, i když mají většinou komplikovanější montáž. Je to ale jen můj názor. Já třeba mám na 1150 Big Husky, ale možností je strašně moc.
Upravil Miho dne 15.05.2016 15:14
Já nedám dopustit na original VARIA, měl jsem je na 650 a mám je i na 1200. pokud jezdíš ONROAD a ubytováváš se někde, je to skvělá volba.. bafneš kufr za madlo a za 20 sekund odcházíš na hotel..
Over than 250k km on BMW GS bikes
lako napsal:
Já nedám dopustit na original VARIA, měl jsem je na 650 a mám je i na 1200. pokud jezdíš ONROAD a ubytováváš se někde, je to skvělá volba.. bafneš kufr za madlo a za 20 sekund odcházíš na hotel..
Presne stejne jsou na tom ty H&B - jedno otoceni klickem a jdes s kufrem pryc.
awe_cz napsal:
Presne stejne jsou na tom ty H&B - jedno otoceni klickem a jdes s kufrem pryc.
V tomhle jsou paradoxne napriklad origo hlinikovy, co mam na 1150, horsi - nemaji madla, nosi se to blbe. Jak uz tu psal kolega - zalezi na tom, k cemu to chces.
Upravil awe_cz dne 15.05.2016 17:08
U hliníkových to řeším vnitřní brašnou a je to na nošení ještě pohodlnější, navíc se ti nic o hliník nezašpiní. No off se to dá použít jako stolek nebo sedačka ta podkova motovaky je sice super, ale nemáš v tom přehled a pokud potřebuješ něco vytáhnout, trvá to podstatně déle. Jako nevýhodu hiníkáče beru že není aerodynamický a při vyšší rychlostí to se mnou pěkně háže.
Za mě hliníkáče i když jedu sám. Do jednoho spacák a karimatku a druhej na oblečení, který mám v tašce z Decathlonu za 25 kč a jen to vytáhnu a jdu. Ta podkova od motovaků je určitě fajn, ale hranatá krabice je přehlednější a dá se zamknout. Asi to chce vyzkoušet, ale do terénu jsou brašny určitě lepší. Jinak dnes jsem měl havárku, když jsem nezvládl utáhnutou zatáčku a vlítnul do pankejtu a kufrům se nic nestalo. Vím že je žádoucí, když se kufr prohne a pohltí část nárazu, ale na druhou stranu, jsem rád, že nejsou rozbitý včetně mě Plastový by se v mojím případě pravděpodobně rozflákly. A co si budeme povídat-hliníkáče si hodně lidí kupuje kvůli ADV vzhledu.
Upravil Mardock dne 15.05.2016 18:22
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Děkuji, ale má nerozhodnost stále trvá Jsem si právě myslela, že každý jásá nad hliníkem. A co kufry od Givi, takové ty napolo hliník a napolo plast, má někdo zkušenosti?
| BMW F650GS | 2000 |
Ty Givi Trekker se líbí mě. Uvažuju o nich někdy na podzim až našetřím peníze. V podobným vzhledu je vyrábí i Kappa a jsou o něco levnější. Líbí se mi jednoduchost a rychlost uchycení. Na onroad ježdění si myslím, že to bude bohatě stačit. Ale zatím jsem je neviděl naživo, jen na netu, tak doufám, že nebudu zklamaný. Očekávám podobné zpracování jako běžné plasťáky od Givi. A doufám, že jsou dešťotěsné :-)
Upravil lada_k dne 17.05.2016 11:05
Miho napsal:
Viděl bych to asi takhle. Nejprve je potřeba dát dohromady, kolik za ně chceš dát, potom jak jsi na tom s nosičem (jestli ho taky budeš kupovat) a kolik potřebuješ prostoru, tedy jaký mají mít objem. Podle toho vybírat. Já bych jako nejlepší viděl hliníkové, i když mají většinou komplikovanější montáž. Je to ale jen můj názor. Já třeba mám na 1150 Big Husky, ale možností je strašně moc.
Nosič nemám, cenu zatím nevím, rozhlížím se. Něco plácnu a vysmějete se mi, že jo Tož jezdím lehký off i cestu Potřebuji to na delší vyjížďky i kratší, co z toho ale zjistím nevím Ty objemy mi nic neříkají, klasická ženská Kdyby to převáděli do hader, poradím si
| BMW F650GS | 2000 |
S variem jednou sekneš a jsou v zadeli- ulámou se ty plastový packy a už je to naprd. Plastový bych vůbec nebral to je pro zlost - otvírání do boku = otevřeš kufr a všecko se vysype na zem. Něco tam chceš zmáčknout a leze to všema stranama ven. Takže za mě hliníkový a tam už je pak celkem jedno jakou značku záleží na vkusu, Bighusky,BEGR,ZEGA atd. atd. Pro představu 2ks boční střední , 1ks nosiče ,1ks montážní sada http://www.bighus...mw/f650gs/Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Přesně jak píše toli, a na plastových (+ nosiče) tolik neušetříš, takže volba musí být jasná, velikost kufrů k tobě a tvé moto, např. od bighus M
Upravil JirkaHK dne 17.05.2016 13:47
Já bych taky jiné než hliníkáče už nechtěl a varianta co kluci napsali je asi na dolní hranici ceny ve slušné kvalitě. Dokážu si ale představit, že někdo nechce nebo nemůže dát za kufry tolik a potom stačí třeba nosiče od Kappy stejně jako dva 44 l. kufry v základní barvě a konečná cena je necelých 9 tis. Kč. Podobnou sestavu jsem měl několik let na Africe a pro ježdění většinou po silnicích úplně v pohodě. Nehledě na to, že se na ten nosič dají koupit i kufry Givi a mít třeba i "hliníkáče", jen za už jinou cenu.
Upravil Miho dne 17.05.2016 14:10
Ten vario co dával odkaz rubi prodávam já, do terénu to opravdu není, samotný kufr sice něco vydrží ale ty uchýty nejsou dimenzované na pádky takže se při nárazu ulomí lehce. Kufry jsou ale lehký, snadno se nasazujou takže je s nimi dobrá manipulace. Sundání je otazka 3 sekund :-) tak6e jsem je do terenu ani netahal. Z těch plastových variant kufru jsou asi origo nejhezčí. Kdyby jsi uvažovala o originálech tak tady někdo prodává zase levý http://www.motork...90191.html