Zdravím všechny, minulý rok jsem si pořídil GS. Po nákupu jsem měnil olej, (10w40) spojku a filtry. Ten rok jsem toho moc nenajel. Vše se mi zdálo OK. Uvedení do provozu po zimě naprosto bez problémů. Teprve se s moto seznamuji a 2015 jsem najel jen cca 1500km. Nevím minuly rok jsem si toho nevšiml, ale při prudké akcelaraci z nižších otáček se mi zdá že v motoru něco tluče. Neřekl bych že bych moto podtáčel to je trochu jiný zvuk. Ten zvuk se nakonec při vyšších otáčkách ztratí. Při prudké akcelaraci z vyšších otáček je to bez tohoto projevu. Je to normální projev jednoválce? Moto táhne a jede naprosto bez problémů. Při jizdě ve dvou s nákladem je to jestě citelnější. Na volnoběh se mi zvuk zdá byt vpořádku. Moto by mělo mít najedo 40tis.
Pokud se to takhle chová od trojky a pod cca 3000 nebo 2500 otáček, tak to opravdu podtáčíš.. jsou to hodně nepříjemné rány, není to jako v autě, kdy se motor jen dusí.
Do it my way...
Děkuji za rychlou reakci. Tvůj popis tomu docela odpovídá. Zkrátka budu muset víc řadit . Já jsem se bál jestli není něco s motorem. U Kawasaki ER5 jsem takový projev nepozoroval, ale to je asi tím že je to dvouválec.
Tady zkrátka je projev motoru takový víc "zemědělský"
Viz. to mírné cukání při 3500ot. a ne moc kultivovaný volnoběh.
když budeš mít šanci sednout na jinou, tak si to vyzkoušej, ale já bych to viděl takhle.
Moje už je celkem vyskákaná koza, dodávají tomu i ty TKC, takže se to klepe ještě víc, zvuky z toho taky občas výdou pekelný. Ale celkem jsem si zvykl a navíc nemám prachy na lepší
Do it my way...