Je zde někdo, kdo je schopný ohnout tenkostěnnou trubku do požadovaného tvaru?
jde mi o to, že mám REMUS Evo. Super věc, ale když hodím kufry, jde mi od něj takové teplo, že mi přitom utál držák kufrů na TT zega.
Řešením by bylo vzít DB killer a udělat jeho prodlouženou kopii, při kterém by konec výfuku a tím pádem i zplodiny šly až za kufry.
Chci tedy něco takového:
Myslím že něco takového se taky dělalo jako normální výrobek a já jsem míval takovou hranatou věc na rámu kufrů, která vedla plyny od kufru...
Nedotýkalo se to přímo výfuku, bylo to nasazené jakoby kolem toho prstýnku na konci ale stačilo to v pohodě...
Řešil sem to stejné a vyřešil to tak,že sem vzal origo dbkiller (mám sebring,ale to je jedno),vrazil ho borcovi co vaří nerez a řekl mu,ať na něho navaří 20cm podobné trubky. Takže se nic neohýbalo. Za kuframa to není vidět a bez kufrů jezdím jen po ČR a to většinou bez dbkilleru.
To ohneš i sám, jen tu trubku před tím naplň pískem a na koncích zadělej, aby se při ohybu nebortila. Žádná věda to není
Upravil Bumby dne 10.09.2016 08:28
No, já bych v domácích podmínkách troufnul ohnout tenkou trubičku a i pak by byla třeba dílna, svěrák, pevná matrice... Ale takový průměr a navíc v tenkostěnném provedení... Ale ne že by to nešlo...
U 1100GS jem to řešil trubkou od vysavače, nic jsem neohýbal ani nevařil, ale tam to nebylo potřeba. Konec jsem přichytil kovovými šroubovacími sponami někam k držáku kufrů. Po několika letech mi kamarád řekl, že je to hnusné a upravil to - na trubku dal frézovanou objímku, na držák kufrů navařil plocháč s dírou a přišrouboval to. Od té doby to praskalo...:-).