Zdravím.
Když pustím řídítka mezi 60ti a 80ti kilometrovou rychlostí, rozkmitají se. Naložený a ve dvou je to výraznějším Mám drátěný kola a pneu Metzeler Tourance Next. Ví někdo co je příčinou? v Inveltu mi řekli že je měkká přední pneu, foukal jsem ji až na 2.8 a dělá to steně.
Frankie napsal:
Zdravím.
Když pustím řídítka mezi 60ti a 80ti kilometrovou rychlostí, rozkmitají se. Naložený a ve dvou je to výraznějším Mám drátěný kola a pneu Metzeler Tourance Next. Ví někdo co je příčinou? v Inveltu mi řekli že je měkká přední pneu, foukal jsem ji až na 2.8 a dělá to steně.
Dělají to Nexty i nové. Obul jsem ted Pirelli Scorpion Trail II a je to naprosto v pohodě.
R 1200 GS LC Adventure
Frankie,dával jsem letos před rumunskem novou přední Metz.tourance next na LC a od nova to samé,byl jsem nasranej 3x mě to Hamlet měnil a vyvažoval vůle žádná a řidítka stále mezi 60-80km kmitala,myslel jsem si,že si to časem sedne ale pořád stejné,Hamlet i Servisák mě potvrdili,že je to gumou měli více případů.
Dojezdit a už je tam nedávat.
Upravil Bob dne 11.09.2016 22:03
Ahoj, dal jsem před dovolenou nové Anakee II a kmitání při puštění řídítek tam je taky, zjistil jsem, že když nejsem napakovaný se třemi kufry na dovolenou, tak to nedělá. Kmitá při zatíženým zadku. Prostě musím řídítka držet.
Sundal jsem ojeté Tourance, ty mně to nedělaly, ale co je vyrábí v Číně, tak vydrží víc jak o třetinu menší nájezd, neví kde udělali soudruzi v Číně chybu.
Ivoš.
Na nové moto jsem měl Anakee a bylo vše v pohodě.Přezul jsem na Metz.tourance next a hned od začátku nahovno.dvakrát převažovaný a nic prostě k nasrání....
Zajímavý. Mél jsem od nova anakee3. Žádnej problém. Až když už byly zralé na výměnu (11000 km, zadek pod 1 mm a na placku, předek cca na 60%), tak to mělo snahy okolo 200 km/h se vlnit. Dal jsem tourancky a chrochtam blahem. Najednou to zatáčí, nevlni se to, je to tichý a tak nějak se to chova mnohem lépe. Zatím 3000 km a naprostá pohoda. Jezdim asfalt. I ty dva km lesní cesty k chalupě mi letos Lesy ČŘ vyasfaltovaly
Nezkoumal jsem, kde byly ty tourancky vyrobeny.
Ahoj
som tu novy a uvazujem o kupe GS LC, tak citam toto forum - narazil som na tuto diskusiu a pridam svoju skusenost.
V mojom pripade islo o Hondu CBF a nekonecny problem s kmitanim. Vymena gum pohohla len trocha, jazda bez kufrov tiez iba ciastocne. Co ale problem uplne vyriesilo bola vymena loziska krku - namiesto origonalneho klasickeho gulickoveho som dal kuzelikove a problem ostraneny. Odvtedy 2 sady gum 18tis km, 3 kufre a moto riaditka bez pohybu. Rovnake riesenie fungovalo aj na inych CBF kde je kmitanie bezny problem.
Ale prekvapuje ma ze je to aj na GS LC.. stare GS vzduchac to myslim nemal?
Upravil erne818 dne 18.10.2016 23:22
Ja mel na novy Anakee a vadilo mi jak huci. Nechal jsem tam dat Tourance Next, ktery huci taky, ale hlavne mi kmitaji riditka po cca 2500km. V inveltu mi rekli, ze mam sjety stred a je to normalni. Do zatacky se tomu vubec nechce, ale nahusteny jsou dobre a tech 2500 maji nalitano mimo dalnice.
Nevim nevim, ktery gumy teda koupim ted. Nakonec ty Anakee nebyly tak zly myslim.
Nicmene jsem (zamerne) nechtel draty.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2