Narazil jsem na nepříjemnou zkušenost jednoho z majitelů: http://www.motork...p;oid=1788
Moc nerozumím co se mu vlastně stalo. Slyšel o tom někdo? Nějaký poznatek?
Upravil mahomaho dne 25.11.2016 21:44
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Já si myslím, že je lepší zahřát motorku postupně rozumnou jízdou bez velké zátěže, něž jí nechávat brblat na volnoběh. Podle mě se za jízdy lépe maže a u vzducháče je ještě problém chlazení.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Dobrá blbost nechat takhle dlouho na volnoběh běžet cca patnáctiletého "boxera" s největší pravděpodobností s původním kontrolním okénkem na olej, které už mělo nejlepší léta za sebou a odporoučelo se z bloku motoru ven. Vychcanej olej na rozpálené svody udělal svoje. Vsadil bych se, že mu "okénko" rosilo už nějakej pátek a majitel to neřešil.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Me se stalo ze po koupeni origo tesneni pod cerpadlo mi okrouzek naboptnal o 2 cm a vylezl z priruby ven,nevedel jsem to a po nastartovani motorky mi benzin vesele stekal na svody,valec moto,nic se nastesti nestalo ale prijemne to nebylo,bohuzel kdyz jem to byl reklamovano jeden clovek se mi vysmal a v bmw kdyz mi dali treti sadu jak reklamaci mi bylo receno ze je to stara motorka at to neresim
Trosku odbocim od pozaru, ale oleje se to asi taky tyka. Letos, na jednom srazu, jsem nechal stat motorku po projizdce na bocaku. Stala tak cca od obeda do druheho dne do dopoledne. Po nasednuti a nastartovani me bawo zdechlo, nastartoval jsem znovu a z vyfuku mi sel hulan jak z lokomotivy a divne to smrdelo. Chvilku, cca 15-20vterin. Nejsem si vedom, ze by mi treba naprselo do vejfuku. Od te doby zase nic. Nevite nekdo cim to mohlo byt?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubrt napsal:
Trosku odbocim od pozaru, ale oleje se to asi taky tyka. Letos, na jednom srazu, jsem nechal stat motorku po projizdce na bocaku. Stala tak cca od obeda do druheho dne do dopoledne. Po nasednuti a nastartovani me bawo zdechlo, nastartoval jsem znovu a z vyfuku mi sel hulan jak z lokomotivy a divne to smrdelo. Chvilku, cca 15-20vterin. Nejsem si vedom, ze by mi treba naprselo do vejfuku. Od te doby zase nic. Nevite nekdo cim to mohlo byt?
JEDNODUCHÁ ODPOVĚĎ. V NAKLONĚNÝM VÁLCI ZŮSTAL OLEJ KTERÝ PROTEKL DO SPALOVACÍHO PROSTORU A NEŽ SE PO NASTARTOVÁNÍ SPÁLÍ TAK TO HULÍ JAK FABRIKA. PROSTĚ SE TO OBČAS STANE. NORMÁLKA. UŽ O TOM BYLO NAPSÁNO DOST. J.C.
JC : diky. Tak nejak logicky me to taky napadlo, proto jsem to neresil a ted si na to vzpomel. A tak jsem se chtel utvrdit v me domence
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ono to zahuli dyz mas oleju plny okynko a jeste vyklechtany bocni stojan takze motorka vic lezi...to je ale este prt proti starymu k100 jeste nez zacali davat pisty proti modrymu huleni...
Kupredu spatki ni krok...
kubrt napsal:
Trosku odbocim od pozaru, ale oleje se to asi taky tyka. Letos, na jednom srazu, jsem nechal stat motorku po projizdce na bocaku. Stala tak cca od obeda do druheho dne do dopoledne. Po nasednuti a nastartovani me bawo zdechlo, nastartoval jsem znovu a z vyfuku mi sel hulan jak z lokomotivy a divne to smrdelo. Chvilku, cca 15-20vterin. Nejsem si vedom, ze by mi treba naprselo do vejfuku. Od te doby zase nic. Nevite nekdo cim to mohlo byt?
Ty vole,tos měl vidět,jak to vypadá,když se po dvou dnech nakrákají motorky v podpalubí trajektu,kde jsou přikurtovaný samo všechny na bočáku Tam z dálky poznáš,kde stojí boxer Prvně jsem se smál,protože nastartovalo první LC a moc mě to bavilo,jakej je to vergl,jak stará karosa ale jen do doby,než jsem nastartoval já (a to mám katalizátor) a servisák s dohc...nebylo to o moc lepší Proto vždycky,když je to jen trochu možný,parkuju na centrálu...i při pauze na oběd.
Jinak dem.entům,co nechávají 1/2h zahřát nebo dokonce "vychladit" vzduchem chlazenej motor přeju,aby u toho zfajrovali taky...když už zničej stroj,tak ať taky funguje Darwinova teorie,ne? Dobrých motorek ubývá a bl.bců přibývá
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mně nepříjde normální ani takto dobíjet baterku ani to že to okýnko po 20min povolí a olej vychčije na svod. Já dost trpím když stojím někde v hicu v koloně a dávám si pozor, abych bafo nepřehříval nicméně skoro si troufnu říci že moje erko dostalo v různých prázdninových kolonách na jihu evropy podobný ceres. To kontrolní okýnko má nějaký interval na výměnu?
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Ne ale jak je to kolem zaolejovany tak vymenit.ikdyz preventivne se taky asi nic nepokazi u 20 let stare motorky...no a ted vypukne pandemie jak z cerpadlama, starterama atd...
Kupredu spatki ni krok...
Je to asi 10 - 15 let zpátky jsem jel půjčenou Škodou 120, při zastávce na tankování bylo cítit benzín. Otevřel jsem kapotu motoru a tam kapal benzín (z holendru u karbecu) přímo na rozžhavené výfukové svody. Kapka dopadla a jen zasyčela. Měl jsem strach, že to celé shoří, ale nic se nestalo (naštěstí).
Olej má vyšší teplotu vzplanutí (myslím), je divné, že to chytlo...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Nojo ale ten olej uz mel 120 stupnu tak to chytit mohlo.si myslim. Ja dojel s r80 dal ju na bocak a z pravyho karbeca mi zacal kapat benzin primo na svod.delalo to pst, pst, pst, pst...uz to davam na central ...
Kupredu spatki ni krok...