Ahoj všichni.
Byl jsem v motoškole a brzdili jsme na písku s použitím ABS.
Mě to pěkně BOUCHALO v převodovce (s vymáčklou spojkou).
Je to normální?
Když je motorka na hla. stojanu a dám 1 a otáčím kolem je tam vůle!
Dá se překontrolovat převodovka bez rozebrání? Uchycení zadního kola je OK.
Na zpáteční cestě se zdálo vše ok.
dík za info
Miloš
PS: koukal jsem ve foru a nic nebo jsem to minul.
Bych rekl, ze jsi zbytecne ve stresu ... Jestli jsi mel vymacklou spojku a pri brzdeni ti v tom bouchalo, tak je to uplne normalni...ABS asi vis na jakym funguje principu
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ahoj, kdyz je moto na hl. stojan a zaradis jakoukoliv rychlost, vzdycky tam bude vule. Je to zpusobene vulemi v ozubenych kolech a v zubovych spojkach mezi jednotlivymi rychlostmi. Tyhle vule tam musi byt kvuli vyrobe/montazi a aby to vubec fungovalo.
Na motorce s retezem je to podobne, navic tam je jeste proveseny retez, ktery se napina. Takze to co popisujes na hl. stojanu je uplne normalni. Dokoce kdyz s tim budes tocit dopredu a dozadu (od dorazu do dorazu) tak to bude cvakat/klapat. To je taky normalni, je to dano tim, jak se ty vule vymezi a kola a zuby na sebe dosednou. Kdyz dupnes do slapek na jizdnim kole, tak uslysis taky klapnuti. To je podobne.
Co se tyka toho bouchani za jizdy pri vymacknuti spojky, tak hadam, ze je to podobna vec. Spojka je zatizena a kdyz ji vymacknes a lamely se oddeli, vlivem vuli se ozve bouchnuti. Tim, ze je spojka sucha, tak je to slyset o to vic. Zvlast kdyz jedes pomalu a mas otevrenou helmu. To se z toho line vubec sousta zvuku (susteni retizku k vackam atp.).
Ahoj
Dík za info. Už jsem klidnější. Něco na tom je. Dnes čirou náhodou u obchodu stály bavoraci a měli vuly po zařazení 1 na pneumatice (pootočení na gumě) 5až 6cm. Což mam taky.
Měli ročník 2014.