Hledam radu a Vase zkusenosti ohledne "doplnkove motorky". Na velke cestovani mam GS1200/LC a do prace jsem jezdil na skutru Honda SH150. Manzelka se po letech vraci do prace, tudiz uz na me v nachazejici sezone skutr nezbude.
Vyvstala tedy otazka, jakou motorku si poridit na cestovani do prace ( 2x 25 km po Praze ) a pro zabavu ( mimo silnici ).
Zatim jsem koukal na Hondu CRF 250 nebo treba Yamahu wr250f.
Mate nejaky tip na lehke enduro, pripadne na cem jezdite vy ?
Diky
Tomas
Hledam radu a Vase zkusenosti ohledne "doplnkove motorky". Na velke cestovani mam GS1200/LC a do prace jsem jezdil na skutru Honda SH150. Manzelka se po letech vraci do prace, tudiz uz na me v nachazejici sezone skutr nezbude.
Vyvstala tedy otazka, jakou motorku si poridit na cestovani do prace ( 2x 25 km po Praze ) a pro zabavu ( mimo silnici ).
Zatim jsem koukal na Hondu CRF 250 nebo treba Yamahu wr250f.
Mate nejaky tip na lehke enduro, pripadne na cem jezdite vy ?
Diky
Tomas
a proc nechces jezdit na LC? 50km denne neni malo. Sviti to, valce ti chranej nohy, mas protiprokluzy, jses vejs... atd.
Upravil hicks dne 14.01.2018 15:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na LC hrozne nerad jezdim v kolonach, subjektivne mi prijde ne az tak obratne v malych rychlostech.B ohuzel skoro pul cesty je o protahovani se pres vecne kolony na Jarove a pres Krejcarek.
cacin napsal:
Na LC hrozne nerad jezdim v kolonach, subjektivne mi prijde ne az tak obratne v malych rychlostech.B ohuzel skoro pul cesty je o protahovani se pres vecne kolony na Jarove a pres Krejcarek.
T.
mrstny to je o kus min... ale zase te treba tolik nenakopne kdyz vletis do nejaky sileny diry.
+ samo ta ochrana nohou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
...a servis budeš dělat po mth...
Asi jako chtít dojíždět do práce formulí....
kolikze vazi ten tvuj skutr? aha.. stejne jako Adventura.. hmm hmm..
...jeden 120kg, druhý 195kg...ale těžiště to má někde jinde...
...ale mícháš jablka s hručkama. Mluvím o náročnosti na servis, né o hmotnosti...i když po městě bude jiné svezení na 200kg skůtru a 200kg cestovním enduru...ale pořídit si ostré enduro, na které člověk dává ostré OFF gumy a dát na to silniční pneu a jezdit s tím do práce je prostě chujovina....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jo na takovymhle scootru začíná být už hmotnost dost znát. Měl sem Piaggio X9 500, jezdil jse na něm do práce, ale už bych to nechtěl. Výkonově OK, ale hmotnost byla tuším 220 kg a oproti normální motorce nic moc. Po přechodu na 650gs jsem poznal obrovský rozdíl v ovladatelnosti, taky velikost kol byl problém kola jen 14". Brzdy byly dost ostrý a bez ABS jsem jednou zalehnul při nutnosti rychle zabrzdit i na rovince. Teďjezdím do práce na 1150 GSA a ovladatelnost je úplně někde jinde a taky mi k mé postavě o hodně líp sedne. Pokud chceš něco vyloženě na kličkování v pomalé rychlosti určitě vem něco lehčího.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Vjetrnik napsal:
...a servis budeš dělat po mth...
Asi jako chtít dojíždět do práce formulí....
kolikze vazi ten tvuj skutr? aha.. stejne jako Adventura.. hmm hmm..
...jeden 120kg, druhý 195kg...ale těžiště to má někde jinde...
...ale mícháš jablka s hručkama. Mluvím o náročnosti na servis, né o hmotnosti...i když po městě bude jiné svezení na 200kg skůtru a 200kg cestovním enduru...ale pořídit si ostré enduro, na které člověk dává ostré OFF gumy a dát na to silniční pneu a jezdit s tím do práce je prostě chujovina....
jo aha sorry, ty mluvit o OSTRYM ENDURU a ja GSu.. blbe sem si to precet.
Upravil hicks dne 14.01.2018 17:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
cacin napsal:
Takze zkusme otazku jinak: mate tip na nejake "ala enduro" do 500ccm se servisem po km ?
Diky
Tomas
tak si kup nejakyho motarda.. treba hypouse od Ducati.
KTM690 nema servis po mth.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Suzuki DRZ400. Spotřeba nulanulanic,hmotnost dobrá,servis normálně po km,nevadí tomu silniční přesuny a na normální lítání po lese a polňačkách naprosto bezproblémů,dokonce to zvládá aji větší offroadování,jen to není na skákání na trati.
Cacin, dobré tipy jsi si napsal sám do prvního příspěvku:
CRF250L, WR250F, jestli tě zajímají, tak k nim ještě pásne do party malorážek Kawa klx250, Beta ALP4 a jestli jsi menší dometrákový člověk, tak i KTM Freeride 350 (4T), ikdyž tady si nejsem úplně jistý, intervaly servisu jsou tuším kratší. Taky sem objemem pásne Duke 390. Navštiv na jaře výstavy a uvidíš, co se ti zalíbí..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Cacin, dobré tipy jsi si napsal sám do prvního příspěvku:
CRF250L, WR250F, jestli tě zajímají, tak k nim ještě pásne do party malorážek Kawa klx250, Beta ALP4 a jestli jsi menší dometrákový člověk, tak i KTM Freeride 350 (4T), ikdyž tady si nejsem úplně jistý, intervaly servisu jsou tuším kratší. Taky sem objemem pásne Duke 390. Navštiv na jaře výstavy a uvidíš, co se ti zalíbí..
....NESMYSL....
Yamaha WR 250 F je OSTRÉ = závodní enduro....
Když se řeší moto se servisem po km tak WR 250 R...
Jinými slovy tohle:
Vjetrnik přiložený následující obrázek:
[95.48Kb]
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Předpokládám, že kolega mluví o CRF250L a zrovna tak o chcíplé verzi WRka... ta Honda je docela cajk ale jestli se na tom chceš svézt i v terénu, mohlo by tě to nudit 30 koní je málo docela i když do města to stačí. Je to v pohodě motorka a jsou k ní kity, které ji trošku zrychlí...
Jinak bohužel, to co hledáš už se prakticky nevyrábí, a to co jsi zmínil - a hlavně co se týče nových motorek - je k mání je CRF 250 L nebo verze Rally, ta je docela sexy. Kolem pětikila není šance, možná nějaká ta Honda CBX5000... 690 enduro nebožtík nebo 701 už jsou finančně i výkonově někde úplně jinde...
Dneska jsem jezdil na starý TTR600 a byl jsem příjemně překvapenej jak umí 40 koní docela slušně zacvičit se 150 kilama, stačí to až nad hlavu
Možná koukat ještě po posledních Tenérkách, relativně příjemný bajk, jen hodně těžký.
Spousta suprovejch motorek se kvůli nesmyslným emisím vůbec neprodává v EU, bohužel...
Btw. jestli máš normální LCčko klidně bych s tím po městě jezdil, já jezdil i s Advíkem v létě po městě a když nebylo místo tak se jelo po chodníku
pod trvalým dohledem
Malýho Versyse jsem měl půjčenýho na testovačku (kamarád si ho bude kupovat)
Fakt jsem nechápal jak ten motůrek jede.....
Je to fakt mrštnej stroječek
GSA Petr přiložený následující obrázek: