měl bych dotaz. Rozdíly mezi obyčejným R 1150 G a R 1150 GS Adventure jsem četl. S výškou nemám problém (mám 185cm) a nastavení převodovky je hodně subjektivní věc.. Tak mě napadá jeden dotaz - vyplatí se přidat těch 30 000 Kč a koupit Adventure? Přece jen to je dost peněz a nevím na kolik se investice vyplatí
Těžký offroad nejezdím, pohybuji se po lesních cestách a šotolinách, maximum co jsem jel tak poloniny na Zakarpatské Ukrajině, tam se chystám zase a větší offroad ani neplánuji. Takové akce zvládne i obyčejné GS, ne?
Nadrz, padak, sucplech, sedlo, zadni nosic, svetla vyska, prevodovka, plexi, to vse je jine
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Čau.
Samozřejmě i s obyč. GS projedeš to samé co s ADV... je to spíš o řidiči. Jediné co zvaž je jestli se ti třeba a GSA nelíbí víc.. Z GS se GSA dělá dost blbě (je to pak dost drahé). Jinak to bude v podstatě jedno co vezmeš.
per aspera ad astra
Bezpochyby je GSA daleko hezčí. Ale dneska mezi bazarovými mají obě verze dost podobnou doplňkovou výbavu... A nebudu lhát, rozdíl 30 000 je pro mě jako pro studenta VŠ na brigádě příjem za 3,5 měsíce Proto se ptám na rozdíly vás, kteří na rozdíl ode mě máte praktické zkušenosti. Jestli to projede stejné věci, bude asi lepší se "uskromnit" na kráse
velkou výhodou jsou padáky, širší plexi a větší nádrž. To vše se může na cestách docela hodit. Na průjezdnost může mít vliv delší chod tlumičů.
GAS by taky mělo mít o 5A silnější alternátor.
GS můžeš samozřejmě dovybavit tím co budeš nejvíc potřebovat a nemusí to stát nutně 30 tisíc.
U mě bylo GSA otázkou designu
Měl jsem GSA. Co bych spatřil jako nevýhodu, bylo děsný sedlo, kvůli kterému jsem motorku nakonec i prodal. Dal jsem 450 km na otočku a bylo rozhodnuto. GS by sedlo a i samotný posez mohlo mít daleko pohodlnější.
Za cenu 1150 GSA koupíš dnes už 1200 GS. GSA 1250 Rallye 2024
..pokud bys chtel jet az nekam do Vladivostoku pres celou Sibir, tak GSA ... jestli litas po polnackach tady v okoli, zachovale GS bude stacit....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Stewe - sedlo je otazka vkusu a nazoru.
Ja zas hodnotim seriove sedlo na 1150GSA ako najlepsie seriove sedlo vobec. Odjazdil som na nom cez 60tkm a vobec ma ani nenapadlo aby som spekuloval s nejakymi touratechmi alebo Airhawkovymi podlozkami.
Roman92 - normalny motorkar GSA nepotrebuje. Je to viac o vzhlade a image. Mal som 1150GS aj 115GSA a dnes by som sa asi rozhodoval viac podla stavu ale vizualne sa mi samozrejme GSA paci viac.
live fast, die young be wild, have fun
Jasně, GSA je spíš další varianta vzhledu. Nicméně, výhodu 30-ti litrové nádrže už jsem párkrát využil a tím nemyslím závětří pro kolena, ale kapacitu paliva.
Největší „pecka“ je podle mě pomalá jednička, ale tu bohužel nemám. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Tož já bych raději ten rozdíl 30ti vrazil do tlumičů a velkého servisu, než mít za každou cenu GSA
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Já mám GSA a tata má 11GS akdyž si to občas prohodíme,tak je ten rozdíl neuvěřitelnej,hlavně v posezu. Na GS sedím hrozně nízko,jakoby v motorce,kolena dost vohnutý,prostě nah.ovno a kdyby to byla moje motorka,tak bych musel řešit změnu-zvýšit sedadlo,nebo snížit stupačky a taky podvozek mě připadá na GSA mnohem komfortnější. Mám origo GSA sedadlo a nemůžu si stěžovat,vydržím celej den bez nějakýho votlačení prdele.
Řešil jsem celou zimu stejnej problém GSA nebo GS. GS jsem kdysi měl tak mě lákala GSA, procházel jsem inzeráty v ČR , ale tak nějak ty ceny byly vyšší, nebo zase cena dobrá, ale stav nic moc a celkově malej výběr. Takže jsem skončil u inzerátů v říši.
No a před měsícem jsem dovezl z říše GSA 2002 40 000km od prvního majtele, cena dobrá 5000e. Řeknu Ti takle je to pecka a vůbec nelituju . Jak se do lesa salám, tak se z lesa jezevec :-)
Pokud si někdo chce 1150 vyzkoušet, tak asi stačí GS.. pokud to chce na dlouhou dobu tak bych si připlatit. GSA 1150 je láska na celý život. Za devět krásných let jsem ji každý druhý rok dal nějaký dárek. Pro nás pro oba. Přešitý sedlo, stupačky vyklápěcí...i pic.vinu od TT Desierto. Miluje se navzájem. Občas mám tendenci si odskočit jinam z tohoto manželství, ale vždy se vrátím a GSA se omluvim všude dobře.....doma GSA
Trochu jsem toho najezdil na 1150GS a hodně na 1150GSA. Toto jsou hlavní faktory proč mám stále 1150GSA (v porovnání s 1150GS), které mě teď napadají:
+ větší nádrž a tím i dojezd (cca 550 km)
+ pomalejší jednička (v terénu se dost hodí)
+ vyšší zdvihy => vyšší průchodnost terénem (cca o 20 mm)
+ výkonější alternátor (používám xenony a pár dalších věcí, tak se to rovněž dost hodí)
+ enduro sedlo, které mi maximálně vyhovuje (mám 195 cm a tak mi vyhovuje)
+ lépe řešena zadní plotna
+ asi větší plexi (ale to nevím určitě, protože mám komplet předělaný kokpit)
+ originál hliníkové kufry jsou lepší než plasťáky u GS
Volba je primárně věcí vkusu. Obě motorky jsou super, se stejným motorem a mnoha dalšími díly. Primárně rozhoduje, co se komu více líbí a hlavně jak a kam na motorce chce jezdit. Na silnici je asi dost jedno, když pominu fakt, že GSA je trochu lepší pro vyšší postavy. Pro dlouhé trasy a v terénu a obecně pro cesování mimo civilizaci je lepší volba GSA. Já osobně bych ale svoji 1150GSA za nic neměnil :-)
Mám GS od roku 2007,koupil jsem ji jako starší,měla akorát vyšší zdvihy,zbytek jsem postupem času poupravil k obrazu svému (velká nádrž,větší plexi),kdysi jsem sní lítal všude možně,krátká jednička by se hodila,dnes na silnici nebo na nezpevněných cestách je to jedno.
GS ti udělá úplně tu samou práci jako GSA
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Znáte někdo SKUTEČNOU pohotovostní hmotnost R1150GS adv.?
Na m.cz se v katalogu uvádí 253kg a přitom u obyč. GS 249kg, což je nesmysl... leda by se uváděla totální holota s malou nádrží, bez padáků, bez ABS atd.
Jenom smotných 10l benzínu "na víc" váží 7,5kg...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA