Jel jsem po práci domů, a zastavil mě chlápek na parkovišti, že celou dobu co za mnou jel, tak se mi v zatáčkách rozvlnil zadek (rozumněj zadní kolo) . Občas to cítím, ale není to nic extra. Mám na své 12GS TFX tlumiče z GSA (předek se standardní tvrdostí pružiny kvůli chybějícím kilům z větší nádrže, zadní se silnější kvůli výletům s baťůžkem a bágly). Pneu Mitas E-07 Dakary foukané na 2,2 a 2,5. Měl jsem sundaný topcase a tím pádem i celkově lehčí zadek. Předpětí šteluju dle instrukcí od Milana (jedu sám s top casem, stáhnu moto nejníž, jedu s baťůžkem a komplet bagáží tak moto vytáhnu nejvíce hóre).
Tak bych se zeptal, jak jsou na tom vůbec ty dakary E07 v zatáčkách, jestli na tom nemůžou mít taky trochu podíl, a jestli opravdu silnější pružina než jaké bylo zatížení zadku,může za to rozvlnění v zatáčkách...
Tak jsem sundal zadní kolo a vykoukl na mě popraskaný unašeč, ale fest, tak mám měsíc na opravu než se vy vypravím do Albošky... děláte někdo svolávačky v autorizáku?
PavelDR napsal:
Předpokládám,že svolávačky v autorizovaném servise dělají všichni.
To ano, měl jsem na mysli jestli někdo z členů zde nedělá v autorizovanému servisu...
V.
uzivatele Tonda, Servisak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak jsem objednaný do Inveltu v Prahe (servisák?), 14. června, na svolávačky. Dočetl jsem se, že na některé typy je i svolávačka na čerpadlo apod. (moto občas kuckne, možná lambda?). Dokázali byste se mi kouknout co vše by tam dělali podle VINu?
Neboj oni ti na ,,to" kouknou. :-) Unašeč je u hliníkových, čerpadla byla, přední osky atd...je to od vin a ti borci ti udělají vše co mají a není ještě uděláno.