Jsem se rozhod,ze ho chci,i kdyz ho asi moc nepotrebuju,ale libi se mi.Tak kdo mate zkusenost,tak poradte.Vyhoda je urcite v blate v terenu,ale ma to i nevyhody? Caka to vic v desti na silnici? Necha se rozumne vyrobit i z orig.dlouheho,ale aby to trochu vypadalo?Kdo to zkousel,tak sem prosim dejte foto. Jinak jsou 2 moznosti co koupit.Bud BMW,ten se obcas vyskytne na e-bay,ale s postovnym se vetsinou cena blizi ke 2500kc za pouzity.Nebo je lepsi od TT? Ten po sleve stoji asi 2860kc.
Obrazek toho od BMW.
vevis přiložený následující obrázek:
[27.14Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Mám ho já i Bohuš.Taky jsem ho spíš kupoval kvůli kráse,ale jsem spokojený.Je fakt,že jak originál nechrání,ale spolu s kratším zobákem to vypadá dobře.
BMW R 1100GS vzor kačer
Bohumile,zda se mi to,nebo mas kratsi zobak? Pokud ano,kde jsi to kupoval.Vim,ze se to da sehnat za 100eur bez laku a vypada to dobre.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Taky me vrtal hlavou.Ale uz mam sehnanej,ten plastik,co se dava misto zobaku,tak ho asi budu rusit uplne.Vim,ze to nebude ono,ale ten dlouhej zobak je fakt na rane,a kdyz to pod nej nejakej sikula najede jinou motorkou,tak zobak vicemene prezije,ale zkrouti se to kovovy leseni,ktery drzi zobak,kokpit,ol.chladic atd.Po teto zkusenosti jsem na zobak trochu zanevrel.Proto si myslim,ze bez zobaku by tomu slusel aspon poknej blatnicek.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Jsem se rozhod,ze ho chci,i kdyz ho asi moc nepotrebuju,ale libi se mi.
Obrazek toho od BMW.
Taky jsem se rozhodl, že chci nový přední blatník. Zejména kvůli 21'. Za cca 2 hoďky byl hotov. Náklady na materiál cca 50 Kč. Cena prototypu - nevyčíslitelná :-)
Paji přiložený následující obrázek: