Velmi se mi líbil projekt přestavby 1150GSA Tomáše Kocandy. Začal jsem přemýšlet, jak něco podobného udělám u své 1100GS. Jak jsem si vše začal připravovat a rozmýšlet, uvědomoval jse si stále více, že zejména stejná kompletní přestavba kokpitu a předních vidlí je pro mě v garážových podmínkách opravdu těžko realizovatelná. A nebo je nutné všechno do poslední mrtě koupit a pak jen složit jak logo. Pak mi taky došlo, že bych se vlastně po Tomášovi opičil.
Tak jsem původní záměr kompletně změnil a začal jsem vymýšlet diametrálně rozdílný projekt. Rozhodl jsem se proto přestavbu motorky udělat za dva víkendy a každou součástku a díl ručně vyrobit (kromě světel a sedla, které jsem měl už z dřívěška). A tak se původní projekt razantně změnil na "Low Cost project". A není bez zajímavosti, že jsem se pak dostal pod 1% původního rozpočtu. (Ano není to překlep, JEDNO PROCENTO). Změnu jízdních vlastností dělá hlavně 21' vpředu (což jsem ale již měl dříve) a lehčí zadní a přední část. Zejména váha nového zobáku, předního blatníku a kokpitu je zhruba poloviční oproti originálu. Na druhou stranu je trochu težší světlo. Je tam taky pár vychytávek, jako vyztužení dílu u pravé stupačky (upadla mrcha na XL Rallye a tak jsem nový díl ještě zpevnil). jinak uméstěné přední blinkry (a jdou taky trochu sklopit a téměž schovat pod kapotáž při jízdě v terénu), popruh místo zadního madla, atd...
Pozn. Teď už bych zejména plastové díly dělal úplně jinak. Ale zvolená technologie je tak jednoduchá, že je to otázka pár hodin udělat třeba celý kokpit úplně jiný.
Paji přiložený následující obrázek: