Ahoj, jako jiným i mě odešlo vyhřívání na 1200 gsa, zkoušel jsem prepajel odporový drát ale nemaka to, i když proud do kabliku jde, chtěl bych tedy místo odporového drátu použít topnou folii, která se i prodává přímo jako doplněk na úpravu rukojetí. Nechci kupovat činu, tak jsem našel normálně v elektru ale jsem zmatenej z výkonu. U většiny vyhřívaných rukojeti jako je např. Saito, Oxford píšou výkon až 43w ale když kouknu na topnou folii, ktera má kolem těch 43w, tak teplotu povrchu udávají 250° . Je to jen reklamní tah nebo to opravdu ty rukojeti můžou mít ?
Tohle by mělo mít teda výkon jako prodávané rukojeti ale teplotu povrchu píšou šílených 250° to ten grip snad ani nevydrží ne ?
Hlavne tam musí být odpor +/- 8,5 Ohm ...ani vice ani mene, jinak ti to makat nebude.. Ja to dělal drátem i s gripama za 500,- z motoparts a maka to jak novy original.. Ohledne těch topných decek fakt nevim ty teploty.. hodně zdaru
Bedabanjo napsal:
Hlavne tam musí být odpor +/- 8,5 Ohm ...ani vice ani mene, jinak ti to makat nebude.. Ja to dělal drátem i s gripama za 500,- z motoparts a maka to jak novy original.. Ohledne těch topných decek fakt nevim ty teploty.. hodně zdaru
je to toto? http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/sada-na-opravu-vyhrivanych-rukojeti-bmw-p994 chápu dobře že drát namotáš na ten plast pod heftem a přiletuješ,natáhneš heft a hotovo?
Upravil jouda1 dne 05.02.2019 13:46
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Pozor na to letování. Na 650gs jsem spoj dělal spojkami, které se zmáčkly kleštěmi. Dal bych pozor aby se sletovaný spoj nerozpojil při zahřátí.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
svobodakT - jestli jen tak z hlavy dobře počítám, tak mi to u té 80°C vychází na 12ohmů a to ti zaručeně fungovat nebude. Jestli to chceš opravit, tak to oprav odporovým drátem - tzn. navinout nově.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
vsezved napsal:
Pozor na to letování. Na 650gs jsem spoj dělal spojkami, které se zmáčkly kleštěmi. Dal bych pozor aby se sletovaný spoj nerozpojil při zahřátí.
máš pravdu,bude to lepší,akorát přemýšlim čím udělat drážku do toho plastu aby se drát neshrnul když tam budu dávat heft.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Bedabanjo napsal:
Hlavne tam musí být odpor +/- 8,5 Ohm ...ani vice ani mene, jinak ti to makat nebude.. Ja to dělal drátem i s gripama za 500,- z motoparts a maka to jak novy original.. Ohledne těch topných decek fakt nevim ty teploty.. hodně zdaru
je to toto? http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/sada-na-opravu-vyhrivanych-rukojeti-bmw-p994 chápu dobře že drát namotáš na ten plast pod heftem a přiletuješ,natáhneš heft a hotovo?
Jj..to je ono...ja mel původně taky ty tobe dečky ale j jedná rucka přestala topit tak jsem koupil toto a udelam malou pilkou zářezy do toho plastu a namotal tam pulku toho drátu... Zapojil pomocí těch přiložených dutinek a je to . Pak jen omotat skelnou páskou .. ja použil jinou co mám doma.. Nastrikat lak na vlasy a nasunout grip.. Ten jsem trošku nahral fénem aby byl mekci ...
Upravil Bedabanjo dne 05.02.2019 14:20
Bedabanjo napsal:
Hlavne tam musí být odpor +/- 8,5 Ohm ...ani vice ani mene, jinak ti to makat nebude.. Ja to dělal drátem i s gripama za 500,- z motoparts a maka to jak novy original.. Ohledne těch topných decek fakt nevim ty teploty.. hodně zdaru
je to toto? http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/sada-na-opravu-vyhrivanych-rukojeti-bmw-p994 chápu dobře že drát namotáš na ten plast pod heftem a přiletuješ,natáhneš heft a hotovo?
Jj..to je ono...ja mel původně taky ty tobe dečky ale j jedná rucka přestala topit tak jsem koupil toto a udelam malou pilkou zářezy do toho plastu a namotal tam pulku toho drátu... Zapojil pomocí těch přiložených dutinek a hr to . Pak jen omítek skelnou páskou J ja použil jinou co mám doma.. Nastrikat lak na vlasy a nasunout grip.. Ten jsem trošku nahral fénem aby byl mekci ...
super moc děkuji za perfektní návod,jdu obědnat.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Ve vláknu pro 650 je zmíněný lak na vlasy, kterým se drár zafixuje. Já měl při koupi opravné sady doporučeno omotat speciální odolnou páskou. Nesmí se dát pásky moc, protože to zpomalí prohřívání. (Páska trochu tepelně izoluje).
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Dobře dobře, dám na vaše rady a zkusím to převinout odporovým drátem ale už mám koupený gripy, nevěděl by někdo průměr toho drátu abych mohl koupit jenom ten ?
Upravil svobodakT dne 05.02.2019 15:50
Funguje to stejně i na F650GS Dakar? mám drobnej problém, protože původní majitel vyměnil řídítka za Renthaly a dal tam Backbusters bastry a originální kabely ustříhnul u řídítek. Takže novej kabel nemůžu táhnout zrkz řídítka, ale musím vrchem. Nicméně rád bych zachoval původní ovladač na řídítkách. Zkoušel někdo tupě nahradit originál ručky nějakým aftermarketem a jen je připájet na původní kabely?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Je tam dokonce i wiring diagram - kabeláže. Zkusil jsem ho nahrát do sekce ke stažení, ale asi nemám práva. Tak jestli je někdo má, může ho tam plácnout? https://www.f650g...Wiring.pdfex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Ahoj odporovej drát jsem namontoval,je to velice jednoduchá oprava,zkusil a hřál pěkně,zalepil izolačkou nasadil heft a ejhle heft nevyhřívá,rozebral jsem to a nešel ani do jednoho heftu proud,Tonda poradil. ucvaknul jsem 1cm drátu protože se mi zdál konec zohýbanej jenže mě nenapadlo že už to nedá cca 8,5ohmu a tudíž to vyhodilo chybu a řídící jednotka celý systém odstavila.dal jsem nový drát a hřeje jako divej.Tondovi moc díky
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ