tak jsem obul nové pneu, opět Toutancky, a dostal k tomu důrazné varování, že se musí nejdříve zvolna "zajet", než to začnu klopit, abych to nepoložil, neb kloužou... Problém je ten, že se rozchází údaje o délce zajetí. Od 50ti do 500km. A jsem trochu nervózní jak moc to můžu naklopit do zatáčky.
Máte s tím někdo zkušenosti? Poraďte, dík
Marek
Jedu? Jedu!
R1150GS
každá guma z výroby je na povrchu mastná .proto musíš prvních pár km volně ,hlavně do zatáček než ten film zmizí.myslím si aby ti to ustřelilo to už bys musel jet lidově řečeno na krev.jedná se asi tak o těch 50 km ;
Das ist BMW
Zdarec!Nejjistější je,jezdit zvolna než ti zmizí ty chlupy co jsou tam od výroby.Ty taky zrovna nepomáhají lepšímu držení gumy na silnici.Ve prostřed je sjedeš hned,ale pak pomale a plynule zvětšovat náklon,tak aby byla vždycky v kontaktu se silnicí částečně neojetá guma a částečně ta co je už bez chlupů.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Na supersportu jsme novy gumy lehce brousily smirglem aby to neklouzalo, hlavne hrany, prostredek se sjede hned, jinak to trvalo cca do 200 km a bylo to v pohode.
Aktualne 1250 GSA HP
Jasně na povrchu nový gumy je mastnej film kvuli uskladnění konzervace každá nová guma ustřeluje jezdit s citem ale žádná tragedie do zatáček celkem sedí když zrovna neprojíždíš zatáčky na ouško jinak co mám zkušenost tak těch 50 až 100 km a pak naprosto v poho ale nejsem žádnej střelec
když pojedeš f klidu nic se nestane,chce to postupně klopit,u bmw to odmašťuji na polní cestě,prach mastnotu vysaje rychle a pak asfalt
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz