EnduristaGG napsal:
Možná budu za hnídu... Ale proč ohřívat moto na volnoběh. To je pěkná blbost, ohřej to plynulou jízdou
Jde mi jen o to, jestli mám v pořádku chlazení. Dělal jsem repas, tak doufám že bude vše OK. Vloni se mi totiž 500km od baráku sjeli ozubené plastové kolečka ve vodní pumpě.
EnduristaGG napsal:
Možná budu za hnídu... Ale proč ohřívat moto na volnoběh. To je pěkná blbost, ohřej to plynulou jízdou
Jde mi jen o to, jestli mám v pořádku chlazení. Dělal jsem repas, tak doufám že bude vše OK. Vloni se mi totiž 500km od baráku sjeli ozubené plastové kolečka ve vodní pumpě.
Jo tak
I po opravě ti přijde že se víc hřeje? Nebo jsi se ptal pro info?
Když to nevyřešíš plynem, přidej víc plynu.
EnduristaGG napsal:
Možná budu za hnídu... Ale proč ohřívat moto na volnoběh. To je pěkná blbost, ohřej to plynulou jízdou
Jde mi jen o to, jestli mám v pořádku chlazení. Dělal jsem repas, tak doufám že bude vše OK. Vloni se mi totiž 500km od baráku sjeli ozubené plastové kolečka ve vodní pumpě.
Jo tak
I po opravě ti přijde že se víc hřeje? Nebo jsi se ptal pro info?
Dneska jsem moto po 1/2 roce nastartoval, po servisu ložisek v krku řízení.
Trochu mě "vylekalo" ze na volnoběh cca 5 min, a začal rudnout svod k výfuku (třeba jsem si toho všiml jen proto, že v garáži začínala být tma / přeci jen F650GS je pojizdný gril). Hadice od chlazení, že se na nich neudržela skoro ruka (termostat nestihl sepnout za tech 5-7min).
Začínám mít halucinace, přehnaný strach a bláznit, jak jsem dlouho nejel a je to normální? :-)
Tak normální to není že. Servisák bude vědět víc. Ale, pokud si nesundával nedávno výfuk (nedotažené šrouby, špatné těsnění), a nevím proč by jsi to při výměně ložisek dělal, tak pak mě napadá jen špatná směs. Na UKGSER, F650 se píše o vadném lambda senzoru a špinavém/vadném "regulátoru?" volnoběhu (idle actuator). Jestli to pomohlo netuším. Ale vyzkoušet můžeš. Vyčištění idle actuator se všeobecně doporučuje. U 13 leté mašiny...
mogul88: jo, borec někde psal, že si pořídil 1200 a dělalo mu to taky, pak další se 100, ad. ad. Ale že by to bylo normální? Postavíš před sebe sto motorek a bude to dělat jedna.
mogul88: jo, borec někde psal, že si pořídil 1200 a dělalo mu to taky, pak další se 100, ad. ad. Ale že by to bylo normální? Postavíš před sebe sto motorek a bude to dělat jedna.
Jen se přidám, když nechám moto na volnobeh ohřát v garáži, tak se mi svod taky rozsvítí. Už jsem nad tím dumal a je pravda,že mám výfuk v té oblasti modrý, jak je vyhřátý. Na jiných GS jsem to neviděl.
ctom přiložený následující obrázek:
Ahoj, koukám pořádně že to máš pořádně modrý . Po nastartování se mi svod taky ve tmě rosvítí. Zprvu jsem z toho byl vyděšenej. Po zahřátí ale intenzita klesne už není tak výrazná, téměř to pak není vidět. Minulý rok jsem to měl na kontrole rozvodů, vůle ventilů a diagnostice a vše dopadlo na výbornou. Prý to dělají hlavně první verze jednosvíček se starou jednotkou. Ale co je na tom pravdy těžko říct. Neřeším a jezdím....