Zdar, všiml jsem si, že mi vytekla jedna vidlice, koupil jsem gufera, vyměnil, ale zbytečně. Gufera byli OK, olej vytekl přes volné vrchní uložení.
Na celým foru jsem tuhle závadu nedohledal. Stalo se to už někomu? Pokud ano, jak jste řešili? Já jsem dvěma kuličkama proti sobě vidlici v těch důlkách přelisoval. Ale není to úplně dokonalý, minimální vůle tam pořád je. Navíc mám dojem, že pouhý přelisování prolínání oleje nezabrání. Nějaký zkušenosti?
Dál ještě jeden poznatek - na častý dotazy jakej olej tam nalejt, nikdo konkrétně neodpověděl ("nalej tam nějakej tlumičovej a neřeš" ) i já se k tomuto přikláním, nicméně jsem z vidlic vylil olej dost hustej a i barvou mi připomíná spíš motorák.
Jaký tedy olej tam správně má být? https://www.youtube.com/v/...YouTube Video
Upravil Novej dne 06.08.2019 07:49
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Jestli je to stejný jako u LC tak to jen přelisovávají.
Říkal mi kamarád, že mu nový trubky nedali.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
A máš to v origo stavu nebo předělaný na 21" kolo a jiný spodní brýle?
Upravil Mr GS dne 06.08.2019 15:50
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Dělal jsem to na 1150. Odvrtat lisovaný důlky, vyšroubovat koncovku, trubku zkrátit o délku závitu (cca 15mm), vysoustružit nový závit, dát nový O kroužek, závit namazat těsnící pastou, našroubovat a utáhnout, zalisovat důlky a je to. Tak jsem to udělal a pár let už to drží.
edy napsal:
Dělal jsem to na 1150. Odvrtat lisovaný důlky, vyšroubovat koncovku, trubku zkrátit o délku závitu (cca 15mm), vysoustružit nový závit, dát nový O kroužek, závit namazat těsnící pastou, našroubovat a utáhnout, zalisovat důlky a je to. Tak jsem to udělal a pár let už to drží.
Ta koncovka je v trubce nasroubovana?
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
mám vyřešeno novou trubkou, nicméně bych to chtěl pochopit (jsem takovej šťoural no)
Když je ta zátka zašroubovaná (a podle EDYho fotek velmi dobře a kvalitně), proč je to pojištěný tak bytelně čtyřmi prolisy a tím pádem je z toho nerozebíratelnej spoj?
To už by bylo jednodušší závit zalepit nebo udělat vrchní část s přesahem, bylo by to spolehlivější a jednodušší na výrobu. nemohlo by dojít k uvolnění v žádným případě.
Upravil Novej dne 21.08.2019 13:17
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015