Nazdar mam prosbu kolik ujede F800 kilometru bez funkcniho altiku, svetla odpojime.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Já bych to viděl mezi 70 až 100km. Ale můžete si baterie prohazovat, tu vybitou dáte do motorky s funkčním altem a takhle pořád dokola. Pak se dá dojet i dál..
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Záleží jeslti odešel úplně a zjistil jsi to až motorka přestala jet a nebo podle voltmetru vidis že dobíjí málo.. Pokud budeš mít štěstí a po odpojení světel se dostaneš (například) na 13v můžeš dojet ještě hooodne daleko.. Takhle jsem já ujel cca 60km ale hodnota mi nešla přes 13.3 (což logicky znamená že ještě trošku dával)
Kamos odjel driv a volal po 50km ze je motorka mrtva. Takze bych tipoval ze bez svetel da 90. Ale prejedem do chorvatska a zavolame odtahovku.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Taky mi kdysi shořel altik na T-Maxovi ve skotsku u Loch Nessu, po peripetiích se koupila druhá baterka a každých 100Km, když mi zdechly budíky se přehazovalo, kámoš s afrikou dobíjel vytlučenou baterku a dojeli jsme až domů, ale musel jsem jet max do 100Km/h, jinak se dojezd hodně zkracoval, samo že co nebylo potřeba , tak pojistky ven. Dobře dojeďte
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Doma jsem normálně nastartoval -tj že aku byla ještě v solidní kondici . po cca 15km se mi rozsvítilo ABS zastavil jsem a zhasl moto (tehdy jsem nevěděl že tato kontrolka jako první reaguje na snížené napětí) abych pozgómal o co jde,za cca minutu jsem chtěl nastartovat a už to netočilo -štěstí bylo že jsem byl na kopci tak jsem to rozjel pojezdem a nejkratší cestou domů -dojel jsem a už zhasly i přístroje tak že na knop. Tudíž můj odhad je cca 15-20-25km v závislosti na způsobu jízdy otáčkách atp.Počítaje že altík nedodává téměř nic a jde se jen na napětí z aku (dobré aku)
Upravil kim dne 09.08.2019 14:53
Spitfire napsal:
Já bych to viděl mezi 70 až 100km. Ale můžete si baterie prohazovat, tu vybitou dáte do motorky s funkčním altem a takhle pořád dokola. Pak se dá dojet i dál..
Toho s tou vybitou roztáhne ten s tou nabitou nutno dodat
Nutno dodat, že my jsme teď v Itálii roztlačovali osmikilo (taky mrtvá baterka) a to bych vám nikomu teda nepřál. Na všechny kvalty se to hned kouslo.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Zrovna jsme se vrátily z čundru. Kámošovi odešel první den před Grazem. Tam jsme dojeli střídáním baterek, cca 100km, v BMW servise objednali nový altík, druhý den ráno to namontovali a on s námi šťastně zvládl dovču. Stálo ho to cca 1100 €. Ale lepší než jet dom na podvalu. Tímto pochvala BMW servis Graz. Je to holt slabý místo 800GS, ale má na dlouho pokoj.
edy napsal:
Zrovna jsme se vrátily z čundru. Kámošovi odešel první den před Grazem. Tam jsme dojeli střídáním baterek, cca 100km, v BMW servise objednali nový altík, druhý den ráno to namontovali a on s námi šťastně zvládl dovču. Stálo ho to cca 1100 €. Ale lepší než jet dom na podvalu. Tímto pochvala BMW servis Graz. Je to holt slabý místo 800GS, ale má na dlouho pokoj.
Spitfire napsal:
Nutno dodat, že my jsme teď v Itálii roztlačovali osmikilo (taky mrtvá baterka) a to bych vám nikomu teda nepřál. Na všechny kvalty se to hned kouslo.
Kdyz mas strikacku tak ti nic nepomuze to neni karburator kdyz neni baterka nerozjedes.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček