Zdravím,
Poprosil by som o info, kde zapojiť na motocykli čierny kábel na + pól tak aby vyhrievanie sa dalo spustiť len pri zapnutom kľúči, aby tam nešla stále šťava.
Keď môžem požiadať a o fotku o aký kábel sa jedná.
Skus mrknout na tohle video sedlo je Wunderlich,ale mrkni na ten kabel odkud to bere on jestli je ovládaný klíčem.YouTube Video Možnost diagnostiky BMW
preto sa pýtam, lebo som to zapojil na pluskoví kábel čo ide do zadu na svetlá ( zajtra priložím foto o akej farby kábel ide ) problém je vtom, že vyhrievanie dokážem spustiť aj pri vypatom klúči už sa mi stalo že som to zabudol vypať.
To jsem ti poslal jen jako informaci sám to nevím, ale můžeš ten kabel proměřit ne? A pokud tam bude proud při zápalem klíči tak ok pokud ne tak musíš hledat jinde.
Možnost diagnostiky BMW
Pripoj to.stejne jako v tom videu. Najdi si drat z jedne te pojistky. Vem to z te ktera se vypne do minuty po vypnuti klicku ale nepouzivej tu spijku ale hezky to odizoluj a napajej to a poctibe zaizoluj
... servis a diagnostika BMW Motorrad
No, a pokud by jsi chtěl jít dražší variantou (ale bez narušení elektroinstalace a zároveň s možností rychlé demontáže třeba při prodeji motorky), můžeš použít HEX ezCan, viz. https://www.hexez...stall-bmw/. Je možné jej zakoupit i v ČR . Elegantní řešení, které rozšíří připojovací možnosti .
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
servisak napsal:
Tak ja treba kdybych to resil na sve moto tak bych si sehnal konektory zasuvky a natahl si draty od predu
Ale to si "omezíš" proudový odběr ze zásuvky, který je (pokud si tak nějak pamatuji) elektronicky limitován na 8A. Je pravda, že by se dala ta zásuvka "využít" pro spínání relé a z něj už tahat napájení pro ostatní přidané spotřebiče, které se po vypnutí motoru po cca 1min. také vypnou. A touhle napájecí větví je jednou provždy vyřešen problém, tam ty různé "sarapatičky" připojit bez porušení origo elektroinstalace (a za pár korun).
Upravil Ruda dne 25.03.2020 09:44
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
A ty si myslis ze bych do te zasuvky daval kopresor? Ac to nevypada ja mam mozek
A aby mi to seplo mikro rele nekde pod sedlem je to nejjednodussi. Jak rikam ja bych si na vlastni moto neprestrihl jedinej drat. Oxidace je zlo
Upravil servisak dne 25.03.2020 10:00
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Já o stříhání nic neříkal, nicméně to příliš "prožíváte" - pokud použiješ tu správnou technologii, vlhko nemá šanci (např. zde https://www.conra...ra.k529981). V nejjednodušším případě koupíš smršťovačku s lepidlem, kabely sletuješ nebo zkrimpluješ, natáhneš smršťovačku s lepidlem ve vhodném přesahu, zahřeješ až začne vytékat lepidlo a je hotovo. Dost dlouho jsem dělal servis elektroinstalace na nákl. vozidlech a nikdy jsem s takhle opraveným spojem neměl problém - a že ty nákladáky najezdily stonásobek toho co naše motorky (a ve větším sajrajtu...). Ad Wunderlich video - za takové připojení vodiče bych tomu "servisákovi" nejraději nafackoval (tím nemyslím Tebe Milane). Mír s vámi .
Upravil Ruda dne 25.03.2020 16:13
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
tak prikladám foto
čierny kábel je od sedla
je to zväzok káblov čo idú po pravej strane pod sedadlom spolujazdca
Malimez přiložený následující obrázek:
Tyhle spojky fakt nesnáším - je to dost často zdroj problémů.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0