Chci si koupit na nove GS 1250 r.v.2020, kryt motoru a driv TT prodaval takovej peknej hranatej se spousty otvory a ted tam maji toto: https://shop.touratech.cz/engine-protector-rallye-for-bmw-r1250gs-r1250gs-adventure.html
Linie GSy jsou hranaty a tento kryt ze starTreku me tam moc nepasuje, tak jsou i nazory ze se to tam pekne muze ohrivat a spatne chladit.
Na 1250 ten od TT mám v černé barvě a jsem spokojený. Před tím jsem měl na 1200 lc taky od TT ve stejném stylu a neměnil bych. Líbí se mi, že kryje svody v místě, kde trpí asi nejvíc, je zespodu zesílený 5mm nerezovým plechem a nedrží se v něm bláto. Nečekaně.
Myslím že ti z 1200lc pasovat nebude, jsou tam jinak svody a uchycení padáku. Pokud do něj půjdeš, doporučuji dát pod šroubky karosářké podložky.
Kerb přiložený následující obrázek:
fkbart napsal:
Diky za info.
A neprehrivase to, dokaze tam proudit v terenu dost vzduchu, kde se jezdi jen na 1cku a 2ku
U 1200 jsem nepozoroval nějaký problém. Když budou svody od kola zaflákaný bahnem, tak se budou chladit ještě hůř. Navíc nemám pocit, že by to na 1 nějak moc chladilo průtokem vzduchu.
Taky si nejsem úplně jistý, že je potřeba za každou cenu chladit výfukové potrubí, není to kondenzační kotel, abych potřeboval získat ze spalin kondenzační teplo. Pokud by bylo nutné výfuky chladit, dělali by je žebrované a matné a ne hladké a lesklé. Ale to je jen úvaha, nejsem servisák ani motorář. Někde jsem to viděl dokonce omotané nějakým fáčem, nebo co to bylo.