Ty originální řídítka mě pěkně sr-ly protože i při menším pádu nebo spíše takovém tom klasickém odložení se hned ohly ted mám řídítka Racetech bez hrazdy a schytali už pár hodně velkejch šlupek a pořád jsou rovný.Nevýhoda je jen ve vedení vyhřívání venkem.Doporučuju oversize průměr 28mm musí se použít redukce ale zárověn se stím trochu i zvýší takže dvojí plus.
Upravil toli dne 22.05.2009 15:43
Jo říditka to je býda pokud s tim sem tam sekneš v terenu. Já mam origo a sou imrvere do vrtule To co má Toli opravdu drží super, na vlastní očim sem par pádů videl Máš dve možnosti, bud koupit od TT, To je asi nejlepší, ale docela drahý. Nebobo sem koukal po rentalech. Ty by šli bez problemu do puvodni uchytu, ale musíš se vzdát vyhřejvaní vedený ve vnitř a zavažíček případne další vecí který maš na nich navešený.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
vypadaj luxusne, mam moznost koupit renthal nebo sunline za peknou cenu a celkem to zvazuju, to vyhrivani ozelim,ale zavazicka snad pujdou nebo alespon neorigo doufam
WILL RACE FOR FOOD
Opráším vlákno: Máte nějaké další zkušenosti s jinými řidítky bez zbytečných redukcí.
Jak jste vyřešili, vyhřívání, závažíčka a origo blastry?
Ty originály jsou jako bláto. Při mytí my spadla ze stojánku do trávy a jsou slušně ohlé.
F 650 GS (00)
Máro, já mám duralový. Chceš to nafotit? Mám tam redukci + zvýšení. Výhřev zrušen. Blastery do rozpěrných válečků, ale fungovalo by cokoliv. Ovládací tlačítka ABS, výstražných atd. redukovaný na středu. Rozhodně doporučuju a Hugitce to taky časem vyměním, výhřev dám Oxford.
Diky za fotky pro predstavu. Ale vyhrevu se nevzdam a co jsem o nich precetl tak asi budou fakt nejlepsi ty oxfordy. Btw: a to jsem myslel, ze jsem p.rase kdyz tam mam petky wagovky
Necham tam asi klasiku 22mm s hrazdou.
F 650 GS (00)
Já měl na 650 (2004) koupené řidítka PROTAPER ATV LOW, výhřev jsem měl origo, ale po výměně řidítek jsem tam dal vyhřívané rukojeti Bike-tec -> výhoda byla, že jeden heft měl vn. průměr 22mm a druhý 25mm, takže jsem pak nemusel divoce brousit ten plastový vnitřek co je k plynu. Tuším, že rozdíné vnitř. průměry dělá na svých heftech i OXFORD, kabely k výhřevu pak byly tahané venkem a měl jsem to propojené na origo spínací tlačítko. Veškeré ovládací prvky, závažíčka, blastry atd mi zůstaly originální. Řidítka přestály i srážku s prasetem a válenici po asfaltu a hlavně mi víc vyhovoval jejich tvar.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Ahoj, mám jednu prosbu. Mám taky neorigo řídítka. Podařilo se mi tam napasovat origo vyhřívaný hefty, akorát nevím kde jsou připojený. Původní majitel to někde asi odstřihl a zaizoloval. Ten originál spínač vyhřívání tam je a elektrika do něj jde a funguje. Dík za rady.
Cipís
Dík, to vím, řídítka jsem opatrně dole u ovladače provrtal, kablíky protáhl, ale asi vedou někam do svorkovnice a ta nevím jestli je někde pod spínačkou nebo ještě pod airboxem nebo tak.