Ahoj jak řešíte kvalitu svícení na 1150? Existuje nějaký způsob jak zvýšit svítivost na 1150 vyjma přídavných světel? Pokud se nemýlím jde o žárovku H4? Tady je nějaká Led https://www.osram...er-led.jspsice pro naši zemi není zatím homologována ale pokud by byla vešla by se do paraboly? Nejsem si jistý….
TAKE IT EASY
kamarád si koupil Night Breaker a je spokojenej svítí to lépe, budu si je taky kupovat ... nebo pak jsou různé úpravy se zásahem do světla, ale do toho se pouštět nechci. Třeba poláci upravují origo světla na LED, ale to asi taky nebude úplně legal - ZDE.
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Night breaker je dobrej, měl jsme ho na všech autech i moto, ale odchází neskutečně rychle.... prostě svítí super, ale praská... něco za něco. Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Sniper napsal:
kamarád si koupil Night Breaker a je spokojenej svítí to lépe, budu si je taky kupovat ... nebo pak jsou různé úpravy se zásahem do světla, ale do toho se pouštět nechci. Třeba poláci upravují origo světla na LED, ale to asi taky nebude úplně legal - ZDE.
Docela zajimavý, zajímala by mě kvalita zpracování a jaká je cena, na tom webu jsem to nenašel. Ale přijde mi to teda lepší alternativa, než ten bastl z číny.
Ahoj,
upřímně 1150 nesvítí nic moc. Je tam H1ka. Night breaker svítí o něco lépe ale opravdu moc nevydrží.... nevím jestli ten rozdíl poznáš (ano poznáš vedle sebe ale zlepšení bude ... 10% ?).
Tady jsem dělal porovnání s manuálním nastavením fotoaparátu, takže vidíš rozdíl jak to svítí... http://bmw-gs-rid...bulbs.html
Tady máš přídavná světla HELLA (H4 mlhovky). Ale při jízdě to skoro nepoznáš - resp. ano v tunelu to je o chlup lepší... ale na LED hlavní světlo z 12ky (myslím origo) to rozhodně nemá...) http://bmw-gs-rid...ights.html
Sniper napsal:
kamarád si koupil Night Breaker a je spokojenej svítí to lépe, budu si je taky kupovat ... nebo pak jsou různé úpravy se zásahem do světla, ale do toho se pouštět nechci. Třeba poláci upravují origo světla na LED, ale to asi taky nebude úplně legal - ZDE.
Docela zajimavý, zajímala by mě kvalita zpracování a jaká je cena, na tom webu jsem to nenašel. Ale přijde mi to teda lepší alternativa, než ten bastl z číny.
píšou že za obě světla LED max 1.800PLZ tedy nějakých 10.000 plus tvoje světlo - odhadem celá konverze 15.000 Kč? v případě že nechceš být bez origo světla v krabici
modyfikacja z użyciem jednej soczewki: 500 – 1000 zł
modyfikacja z użyciem jednej soczewki + dodatkowe elementy: 1400 – 1700 zł
modyfikacja z użyciem 2 soczewek lub układu asymetrycznego: 1600 – 1800 zł
modyfikacja z użyciem 2 lub więcej soczewek + dodatkowe elementy: 1700 – 2500 zł
v případě zaslání prasklého skla na světlometu +300PLZ nebo konverze na evropské svícení 350PLZ
TAKE IT EASY
Ja mam na 1100 pridavny xenon a mlhovku.mam to sklopení zároveň s potkavackou a svitim s tím furt. Když sem to v noci vypl tak tma. ten xenon je fakt super a už mám pro jistotu nahradni,bez něj už ani krok.a to jedu po tmě tak 3x do roka.
Kupredu spatki ni krok...
Lukes napsal:
Ahoj jak řešíte kvalitu svícení na 1150? Existuje nějaký způsob jak zvýšit svítivost na 1150 vyjma přídavných světel? Pokud se nemýlím jde o žárovku H4? Tady je nějaká Led https://www.osram...er-led.jspsice pro naši zemi není zatím homologována ale pokud by byla vešla by se do paraboly? Nejsem si jistý….
Bez přídavnejch to nejde, tlumený mají vostrou hranu, při náklonu v zatáčce tma, dálkový úzkej kužel....
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Tak já mám světlo z angličanky, který je pootočený pro náš provoz. Koupil jsem moto s xenonem a moc to nesvítilo. Vyměnil jsem za obyčejnou žárovku (nějakou plus asi 50% svítivost, značky teď nevím) a je to stejný jak ten xenon, hlavně za mokra je to asi i lepší.
S tím pootočeným světlem ta rovina u tlumenýho je úplně jinak, než by měla být pro pravostranný provoz, zatím to na technický prochází. Jen u toho xenonu mě technik naznačil ať neplatím v cizině pokuty a dělal, že to na motorce nevidí. Hlavní světlo na 1150 svítí pouze uprostřed a v zatáčce nevidím vůbec nic.
Jediný co pomohlo byly přídavný světla z čajny (mám mlhovky s "nějakou" vyznačenou homologací). Pěkně mi osvítí i v zatáčce, nikoho neoslňujou (zjišťoval jsem to víckrát a nikdo si nestěžoval) a používám je i přez den a přijde mi, že mě auta dřív registrujou (nevjížděj mi tam tak často z vedlejší).
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Dobrý večer všem, mám otázku na elektřinu u světel. Nesvítí mi potkávací i ani dálkové světlo. Světelná houpačka funguje. Když ale propípám kabely, až k žárovce naměřím 12V. Žárovku jsem propípal a je OK. Koupil jsem radši i dvě další žárovky a nic. Nemůže byt problém se slabým proudem? Žárovku, když dám na přímo k baterii, svítí. Nechápu, nerozumím.
Na 11ce mi tohle dělaly vydřené kontakty v levém sdruženém vypínači
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
uhlirek napsal:
Dobrý večer všem, mám otázku na elektřinu u světel. Nesvítí mi potkávací i ani dálkové světlo. Světelná houpačka funguje. Když ale propípám kabely, až k žárovce naměřím 12V. Žárovku jsem propípal a je OK. Koupil jsem radši i dvě další žárovky a nic. Nemůže byt problém se slabým proudem? Žárovku, když dám na přímo k baterii, svítí. Nechápu, nerozumím.
Prosím, pomoooc
Ahoj, vyměň relé od světel měl jsem to taky, jak je relátko starý a vypálený tak přez něj prochází málo proudu takže u světla sice naměříš 12v ale neudou tam skoro žádný ampéry který y rozsvítily žárovku.