Ahoj, řeším problém s ventilovýma sedlama na 1150 svousvíkačka. Po sundání hlavy jsem zjistil, že jeden talířek výfukového ventilu má vlasovou prasklinu. Koupil jsem jeté zdravé ventily a hlavu s ventily svěřil dílně co dělá hlavy. Pan nabrouusil ventily a zafrézoval výfuková sedla, která byla trochu načata a už nešla zabrousit pastou. Já zabrousil sedla a zjistil jsem, že jsou zábraná njak moc.... původně kouká talířek ventilu cca 0,5mm nad norní hranu sedla a já mám po "opravě " jeden ventil zároveň a druhý cca 0,4mm pod úroveň sedla. Z dílenské příručky jsem nenašel žádnou hodnotu, která by říkala co je v pohodě a co už né. Můj dotaz zní, jestli mohu hlavu namontovat a nebo jestli mám řešit výměnu seděl, případně sehnat jinou hlavu. Děkuji za rady
vencabriza přiložený následující obrázek:
vencabriza napsal:
Ahoj, řeším problém s ventilovýma sedlama na 1150 svousvíkačka. Po sundání hlavy jsem zjistil, že jeden talířek výfukového ventilu má vlasovou prasklinu. Koupil jsem jeté zdravé ventily a hlavu s ventily svěřil dílně co dělá hlavy. Pan nabrouusil ventily a zafrézoval výfuková sedla, která byla trochu načata a už nešla zabrousit pastou. Já zabrousil sedla a zjistil jsem, že jsou zábraná njak moc.... původně kouká talířek ventilu cca 0,5mm nad norní hranu sedla a já mám po "opravě " jeden ventil zároveň a druhý cca 0,4mm pod úroveň sedla. Z dílenské příručky jsem nenašel žádnou hodnotu, která by říkala co je v pohodě a co už né. Můj dotaz zní, jestli mohu hlavu namontovat a nebo jestli mám řešit výměnu seděl, případně sehnat jinou hlavu. Děkuji za rady
ten rozdíl se mi zdá velkej a jakákoli prasklinka na ventilu nebo sedle je problém.. u ventilů je teoreticky problém i když je zalapuješ a málo očistíš pastu.. ono ti to chodit bude, ale aby se pak jeden z nich nepodpálil..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..