Zdechnul mi pásek palivoměru, objednaný nový (v2.0 s jiným p/n a prý bezproblémový) po kalibraci a vyjetí mnoha nádrží nefungoval podle představ. Sice je to na R1200 ST, avšak pásek je stejný pro K25/K26/K28/K40/K43/K44 (R1200 GS/GSA/RT/ST a K1200/K1300), třeba toto někomu pomůže.
Nádrž mám na 21 litrů, spotřebu lehce přes 5ltr/100 km a tak mi vadilo, když první dílek z osmi (vlastně devíti při započtení spodního základního) bargrafu zmizel po 140 km = 1/3 nádrže a po výpočtu dojezdu --- (prázdná nádrž) motorka zdechla až po ujetí 70 km. Bargraf ukazoval stav v podstatě pro 200 km někde uprostřed z možných +-400km nájezdu "do sucha" z plné nádrže.
Pásek v plastovém futrálu není až na dně nádrže, vyřešeno uříznutím spodku plastu tak, že hrana pásku je asi 2 mm od konce plastu uvnitř.
Pásek je pod hladinou při plné nádrži, částečně vyřešeno nahřátím a narovnáním plastu tak, aby byl víceméně opřený o dno i o strop nádrže. K tomu pománá drátěný nástavec na držáku kotvící vrch pásku proti pohybu.
Nynější stav: První dílek bargrafu zmizí po 120 km. Není to velké zlepšení, ale dál už se asi nedostanu. 1) pásek bych musel nějak zlomit na horním konci, neb kostka s vývodem kabelů je opřená o strop nádrže a 2) pásek už by byl asi krátký. Po výpočtu dojezdu 0 km (ukazuje ---) zdechne motorka za 6-7 km. Čtyři nádrže vyjety s rezervním kanystrem v kufru, výpočet dojezdu je asi spolehlivý.
nový pásek palivoměru vlevo (FTG 2.0), starý vpravo:
soudruzi v NDR udělali chybu, konec měřícího pásku není u dna nádrže:
zkácený konec plastového futrálu:
horkovzduškou ohřátý a narovnaný futrál (při ohřevu pro jistotu bez pásku uvnitř):
Upravil Francis dne 04.09.2024 15:23
Bohumil napsal:
Já to vyřešil tak ze jsem si k 1100 koupil vodnika.
LC ma plovak, ze jo?
Prijde mi to tak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2