Zase jedna věc, co není normální, ze začátku po tunisku jsem tomu moc něvěnoval pozornost, ale už my to řeklo i několik lidí nezávisle na sobě co jeli za mnou, že mám šikmo zaní kolo. Je to pravda už my hrana gumy při propružení brousí v podběhu na pravé straně. Zadní kolo je absolutně bez vůle vše zkontrolováno a přetaženo. Je možné že by byla namožená nohavice co v ní vede kardan nic jineho mě už nenapadá. Nemáte někdo podobný úkaz?
R1150 GS Adventure
Taky bych se přikláněl k podsedlovýmu rámu kardan se hnout asi nemůže ten by spíš někde ulít prasklo by rameno atd.Viděl bych to ,že to dostalo někde ránu nebo je to přeloženejma kuframa v terénu maš výstuhy podsedlovky?
Já to mám taky a je to po pádu hnutá podsedlovka. Zadní světlo, pokud je vše řádně dotaženo by mělo být v ose se středem pneumatiky zadního kola +/- mám to asi o cenťák jinde, když se na to člověk zaměří je to vidět, ale na jízdní vlastnosti to nemá vliv gumy se opotřebovávaj na obou stranách stejně. V podstatě je jediná věc co mi na tom vadí a to, že když jezdim offroad tak na jedný straně je sedlo čistý a na druhý je trochu zacákaný
Motor z převodovkou a kardan jsou propojený a jsou to v podstatě nosný části a zadek je na to přišroubovanej, kdyby byl hnutej kardan tak už by se ti dávno rozpad nebo by přinejmenším dělal kravál, ale kydby dělal jen kravál, tak by sis zase pouhym okem nevšim, že je něco hnutýho.
Pravda podsedlovka mě napadla taky, ale výztuhy mám od začátku. Pár drobných pádů v terénu má za sebou. Přesto ho zkusím prohlédnout zdali není někde naprasklý nebo aspoň ohnutý. Jinak to tedy nebudu řešit, jezdí normálně dík
Upravil Piky dne 15.07.2009 11:06
R1150 GS Adventure
info: konečně vyřešeno, sehnal jsem starší kyvné rameno vyměnil a ouha kolo je rovně. Takže rameno se mírně ohnout může než praskne, další mínus letmo uloženého kola.
R1150 GS Adventure
raptor napsal(a):
piky nemam sice materialovo technicku fakultu ale neviem si predstavit .. a hlavne akym sposobom by sa ti mohla ohnut ta jednoramenna kyvka
myslim ze ten material sa ti ovela lahsie podari prasknut ako ohnut
Taky je mě to divný, ale výměna to vyřešila. Jakým způsobem přeložená moto, 2lidi a nespočet propružení na doraz.
R1150 GS Adventure
Piky napsal(a):
info: konečně vyřešeno, sehnal jsem starší kyvné rameno vyměnil a ouha kolo je rovně. Takže rameno se mírně ohnout může než praskne, další mínus letmo uloženého kola.
Proč mínus letmo uloženýho kola?Copak normální kyvka se ti nemůže ohnout?
A teda netuším jak se to mohlo ohnout aniž by to prasklo,ale rozhodně to nebude přetěžováním. spíš myslím rána jaxviňa
Piky napsal(a):
info: konečně vyřešeno, sehnal jsem starší kyvné rameno vyměnil a ouha kolo je rovně. Takže rameno se mírně ohnout může než praskne, další mínus letmo uloženého kola.
Proč mínus letmo uloženýho kola?Copak normální kyvka se ti nemůže ohnout?
A teda netuším jak se to mohlo ohnout aniž by to prasklo,ale rozhodně to nebude přetěžováním. spíš myslím rána jaxviňa
Vždyť říkám pěkných x dopadů na doraz . Normální kyvka vydrží víc a neodchází tak často ložiska. Neříkám že ohnout se nemůže.
Upravil Piky dne 05.05.2010 10:47
R1150 GS Adventure