Dnes jsem mluvil s Jardou Šímou a dozvěděl jsem se,že mu přesně rok a den po tom,co odstartoval dlouhodobý test BMW GS 800 byl motocykl zabaven v AuTecu.
Přijel na servis a už neodjel. Jak asi všichni vít je AuTec v problémech a vyvrcholilo to převzetím těžce zadlužené firmy novým majitelem z Plzně a nucenou zprávou finanční společností.
Jarda najel za ten rok a den přes 71.000 km a moc mu GS800 vyhovovalo. Měl naplánováno spoustu cest a chtěl dosáhnou minimálně 200.000 km. Ale zatím to nevypadá,že se mu to povede. Sice proběhnou nějaké jednání s novým majitelem,ale nikdo neví jak to dopadne.
Takže je to na tobě Hicksi...Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Jarda najel za ten rok a den přes 71.000 km a moc mu GS800 vyhovovalo. Měl naplánováno spoustu cest a chtěl dosáhnou minimálně 200.000 km. Ale zatím to nevypadá,že se mu to povede. Sice proběhnou nějaké jednání s novým majitelem,ale nikdo neví jak to dopadne.
Takže je to na tobě Hicksi...
kurna to neni dobra zprava
Doufam, ze to JArda dojezdi, protoze proti nemu jsem myslim vorezavatko.
Zatim mam 33 tisic a dnes jsem to poradne polozil na 4km dlouhe olejove skvrne.
Toz uvidime, co bude dal ;/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je veliká škoda, doufal jsem, že všichni uvidíme, co tohle GSo umí a co vydrží. Navíc ten počin moc nechápu, přece cena motorky už teď nebude nijak vysoká, naproti tomu reklama z tohoto testu je velmi přínosná, byť je otázka, zda pro BMW nebo AuTec. Ale cílení by se asi dalo řešit.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
To je veliká škoda, doufal jsem, že všichni uvidíme, co tohle GSo umí a co vydrží. Navíc ten počin moc nechápu, přece cena motorky už teď nebude nijak vysoká, naproti tomu reklama z tohoto testu je velmi přínosná, byť je otázka, zda pro BMW nebo AuTec. Ale cílení by se asi dalo řešit.
Přesně to jsem si říkal, co s tím osmikilem teď proboha chtějí dělat, uspořádat aukci?! Na předváděčku to asi taky nepoužijou a jestli by to mělo někde stát jako reklama, neni lepší aby to jezdilo navíc, pokud se nedohodnou, skončí to jako totální ostuda a kdo ještě nevěděl jak na tom autec je, tak se to dozví...
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Přesně to jsem si říkal, co s tím osmikilem teď proboha chtějí dělat, uspořádat aukci?! Na předváděčku to asi taky nepoužijou a jestli by to mělo někde stát jako reklama, neni lepší aby to jezdilo navíc, pokud se nedohodnou, skončí to jako totální ostuda a kdo ještě nevěděl jak na tom autec je, tak se to dozví...
jj... nemyslim, ze by tohle vubec nekomu prospelo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je teda škoda. Bud bude mít Afrika 300.000 km nebo se nějak dohodnou. Asi je majitelem motorky Autec a ten je asi v konkurzu nebo tak něco a musí se vyřešit převod a pak to zase snad bude frčet. Chtěl bych vidět těch 200.000 na gs. Dneska to vydrží asi každá motorka, ale takhle rychle Jarda ty km nikdy nenajížděl jak na GS. Držím palce ať ten test dokončí. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
To je teda škoda. Bud bude mít Afrika 300.000 km nebo se nějak dohodnou. Asi je majitelem motorky Autec a ten je asi v konkurzu nebo tak něco a musí se vyřešit převod a pak to zase snad bude frčet. Chtěl bych vidět těch 200.000 na gs. Dneska to vydrží asi každá motorka, ale takhle rychle Jarda ty km nikdy nenajížděl jak na GS. Držím palce ať ten test dokončí.
Afrika je už v muzeu. Jednání proběhne,ale vypadá to,že chtějí Jardovi GS prodat za zůstatkovou cenu. Což neni pro něj zajímavé. Uvidíme...
Mimochodem přijel na Yamaze WR250 Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Co vím já, tak si vždy (i Afriku) odkoupil. Tak třeba i tuto motorku koupí a test dokončí.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jen tak mimochodem, jak to vlastně při takových akcích chodí? Autec zapůjčí stroj a vše ostatní mimo nákladů na servis mota je na provozovateli, nebo Autec spolufinancoval i cesty? To by pak bylo pochopitelné, že by to usekli, pokud mají třeba nucenou správu. Ale myslím, že Autec snad zapůjčil jen stroj.
Minimálně bych čekal, že jejich PR vydá nějaké prohlášení, něco ve smyslu, že se splečně dohodli na tom a onom. Ale stejně tak bych čekal, že Autec vytěží mediálně z testu daleko víc, bude o tom mít pravidelné info na webu, bude dělat propagační akce, zpracuje nějaké video na net a podobně. jasně, něco to stojí, je to reklama především pro BMW, ale skoro bych si myslel, že existují nějaké budgety na propagaci či spolupráce na propagaci jako třeba u Toyoty, Škody a podobně.
Nějak to celé nechápu.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Myslim si, že motorka na cestách v testu vytrvalosti je ohromná reklama pro BMW
ale Autecu je to vjeho situaci totálně u prde..Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
A to je důvod, proč si myslím, že i u BMW existují budgety na propagaci, ze kterých by se to dalo spolufinancovat. A nebo už BMW něco podobného financuje a od Autecu to byla hurá akce (což byla stejně, protože marketing kolem toho byl velice slabý).
Každopádně ukončit tu akci takovým způsobem, jako se to stalo....nedovedu si představit nic horšího.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Ale stejně tak bych čekal, že Autec vytěží mediálně z testu daleko víc, bude o tom mít pravidelné info na webu, bude dělat propagační akce, zpracuje nějaké video na net a podobně. jasně, něco to stojí, je to reklama především pro BMW, ale skoro bych si myslel, že existují nějaké budgety na propagaci či spolupráce na propagaci jako třeba u Toyoty, Škody a podobně.
Nějak to celé nechápu.
AuTec v relativně dohledné době přijde o postavení importéra BMW Motorrad do ČR a zůstane pouhým dealerem, podobně jako se to už dříve stalo u aut. Proto patrně nemá žádný zájem investovat do podpory značky jako takové. (I když to neměl ani dosud a měli byste vidět, jak se u nich (ne)dělalo PR, když ještě dováželi auta...)
Na rozpočty BMW Group AuTec jako nezávislá firma nedosáhne, podobné aktivity musí financovat ze svého.