Ahoj, po krátkém koketování s 12 jsem se rozhodl se vrátit zpět k 1150. chtěl bych adventure jen nevim který rok. Přečetl jsem spoustu diskuzí zde, ale nějak mi to pořád hlava nebere. Je opravdu 03 a výš o tolik horší ve kvalitě? A kolik z Vás mělo problém s fajkami u zapalování u 4 svíčky? díky moc
Ahoj,
toto je jen můj soukromej názor, jsem konzernativní a po bohatých zkušenostech s náklaďáky tvrdím, že elektroniku je potřeba používat jen v nejnutnější míře a v jednoduchosti je krása.
Takže, proč zvyšovat náklady na údržbu čtyřmi svíčkami ?
Proč zvyšovat riziko poruchy posilovačem brzd?
To jsou asi nepodstatnější změny a pokud vím, bez nich to do roku 2002 nebyla onic horší motorka.
Je to ale fakt pouze můj názor, jsem konzerva.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mel sjem 2002 jak se tu zminuje jedna svicka na valec plus ABS a tot vse. Zadny problem Pak jsem v roce 2005 prodal a koketoval s 1200RT. Pokorne jsem se vratil k ADV ale model 2005. Vsechny ty vychytavky ABS , posilovac hodne svicek a musim zaklepat zase zadnej problem Jo malem jsem zapomnel gufero prevodovka kardan. Najeto cca 50000 km. Mozna ma nekdo pocit ze 2002 je lepsi nez 2005. Ale porad to bude dnes bud 4 nebo 7 let stara motorka.Ja jsem radsi pro ty 4 roky starou.Pokud bez tech vymozenosti tak pak jedine 80GS Basic nebo 100 PD.
Upravil standa dne 07.08.2009 13:29
Standa
Moby
Chci se vratit zpet hlavne kvuli zpracovani a elektronice, jedine plus ktere vidim je ten novejsi rok, tim padem mladsi motorka. Ale uvidim, mozna to necham osudu a proste vezmu tu ktera bude v lepsim stavu. Pokud to nejsou zasadni rozdily tak to asi resit nebudu. Posilovac byl i na 12 a zvyknout se na to dalo.
Ja uz na tom vicemene provozuji jak tomu rikam asfaltovou turistiku. Ted jsem dokonce poprvne nazul silnicni pneu misto TKC. Posilovac je dobrej dost. Jediny je hlidat tu baterku. To jsem tolik u stary 1100 nemusel. Na jare jsem pridsel a nastartoval.Ale to byla poctiva kyselina a ne ty blby gelovky.NA ty baterky je to fakt dost nachylny. Jak to ma ten posilovac tak to musi mit svoje napeti jinak je problem. Ale to kdyz si pres zimu pohlidas takv pohode.
Standa
Moby
ja by som chcel vediet preco chces 1150 adventure namiesto 1200, ake nedostatky v spracovani si postrehol.. co ti vadi na elektronike (ak posilovac brzd tak chapem)
ja zas koketujem ze vymenim moju 1150 adventure 2002 za 1200 ale iba za adventure
mozno by sme sa vedeli dohodnut, da sa najst aj tu v inzercii
p.s. niekde tu na bmwgs bola debata kde sa rozoberali rozdiely medzi 1150 adventure do roku 2002 a potom vyssej rady ktora uz mala twinspark... jeden z majitelov spominal ze mu hrdzaveju sroby a ze ked da motorku mokru do garaze tak na druhy den ma na kotucoch "lisku" co su veci ktore ja na mojej 2002 nepoznam
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 07.08.2009 14:20
Heej dalsi co jde zpet z 12- na 1150ADV welcome ja mel jak 03 tak mam 02, s civkama na 03+ melo dost kamaradu problem,ale po vymene je uz klid takze za nejaky 4 tis.je po potencionalnim problemu. posilovac to je vec zvyku,mne osobne vyhovuje vic bez posilovace, jsou lip davkovatelny,nemaji tak ostry nastup,ale rekl bych ze kdyz se za to vezme brzdi to stejne jak s posilovacem.
Na 03 mi zas vyhovovalo ABS ze pri rozjizdeni uz to nedela kraval, to na 02 to zarachoti.Ale jsem rad ze mam 02, kdyz v terenu stojim na brzde uz nemam divnej pocit ze mi to vytluce baterku.
Pravda je,ze ja nasel 02 v luxusnim stavu, kdyby v takovym stavu byla 03+ asi bych ji taky koupil.
Upravil brtnik dne 07.08.2009 14:33
raptor napsal:
ja by som chcel vediet preco chces 1150 adventure namiesto 1200, ake nedostatky v spracovani si postrehol.. co ti vadi na elektronike (ak posilovac brzd tak chapem)
No nejde jen o posilovac brzd to nebylo to nejhorsi. Kdyz jsem mel 1150(2000 obyc) tak vsechno byla takova poctiva kovarska prace, mel jsem je obe i pomerne dost rozdelane a na 12 je to snizeni hmotnosti znat, nekde se to musi usetrit. dalsi vec byly plasty, hlavne ty velke cerne z boku nadrze porad vyskakovala spodni zavcka. Posledni a to me stvalo dost bylo nacitani vsech tech serepeticek (a to sem nemel ani ESA) nez clovek nastartoval. Celkove muj nazor je 12 super motor, podvozek stejny aspon me prislo, mozna me i vic sedela 1150. proste mi prioslo ze je takova osizena.
Mara napsal:
Ahoj,
toto je jen můj soukromej názor, jsem konzernativní a po bohatých zkušenostech s náklaďáky tvrdím, že elektroniku je potřeba používat jen v nejnutnější míře a v jednoduchosti je krása.
Takže, proč zvyšovat náklady na údržbu čtyřmi svíčkami ?
Proč zvyšovat riziko poruchy posilovačem brzd?
To jsou asi nepodstatnější změny a pokud vím, bez nich to do roku 2002 nebyla onic horší motorka.
Je to ale fakt pouze můj názor, jsem konzerva.
Jo jo 1150 klasickej dvousvíčák bez posilovače s ABS nic lepšího BMW ještě neudělalo já to říkám pořád
konzerva nejseš protože bys měl doma GS100 PD
Mě to přijde šílený :-) stejně, jako že bych si místo nového auta měl koupit 5let starý. Prostě je to už podle mě kýbl :-)
Já mám 12GSA rok, najeto skoro 20tis, a mimo to, že jsem osobně urazil nádobku na brzdovou kapalinu o strom, žádný problém... A posilovač už taky nemám :-) a nic nevrčí a nebzíká jak záchvat .-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Kýbl to je, to máš pravdu (mimochodem dobrý pojmenování),ale ještě ten poctivej plechovej a né nějaký plastový náhražky třískaný na lince po milionech kusů
Máš určitě kus pravdy, ale stejně mi to přijde takové to standartní bědování typu - jó za našich časů byly holky hezčí, nohy míň bolely.... a tak :-)
Na druhou stranu - pokrok nezastavíš, i když ne vše nové musí být lepší.
Respektive lepší - jak pro koho. Pro výrobce asi určitě :-)
Takže tak :-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
machradek napsal:
Mě to přijde šílený :-) stejně, jako že bych si místo nového auta měl koupit 5let starý. Prostě je to už podle mě kýbl :-)
Já mám 12GSA rok, najeto skoro 20tis, a mimo to, že jsem osobně urazil nádobku na brzdovou kapalinu o strom, žádný problém... A posilovač už taky nemám :-) a nic nevrčí a nebzíká jak záchvat .-)
Jo myslím pozuzovat spolehlivost ve 20tis. km je předčasný ,ta je tak pěkně zajetá i když jak to tady tak sleduju tak se s tím moc nemazlíš.Já mám najeto 48 000 ve 32 000 jsem ji koupil a zatím taky nic.Můžeme se domluvit a za 2 roky si pokecat o tom co se komu vysypalo.Za ty 2 roky mě hravě doženeš když za rok nalítáš 20000.
jojo, pravda, 20 tisíc je málo na nějaký soud. Ale popravdě - dostává na prdel slušně. Takže i tak to hodnotím že se na můj způsob zacházení docela drží :-) Tak uvidíme :-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Nemám sice GSA jen GS 03 a posilovač opravdu není úplně ok záležitost, nemyslím jen "divné" bzučení, ale řekl bych, že občas i zazlobí a nefunguje tak jak bych od brzdy čekal. Jak jsem tady zahlíd někdo ho už odpojil - jde to udělat nějak jednoduše?
Pokud vim, tak posilovac lze odpojit pouze s ABS, tudiz tam pak zbydou klasicke brzdy bez ABS. Ale musi se dokoupit par drobnosti ze starsiho modelu cca za 5 tis.Kc
Pokud se pletu tak mne opravte, sveho casu se to probiralo na advrider.com, byla tam cela procedura i s fotkama a cislama dilu co jsou potreba.
abs a posilovac je jeden modul vymontoval jsem ho pryc z motorky abych nemusel kupovat novy hadice tak jsem odelal jen propoje mezi packu(pedal)a trubky brzdicu z normalnich brzdovych trubek (tusim skoda)brzdi to uplne normalne jo a propoje jsem tam daval hlavne kvuli tomu abych v pribade koupe funkcniho abs mohl vse vratit do puvodniho stavu a jeste jedna vec na brzdovy svetla se muselo dat rele protoze spinac na pacce a pedalu nespina ale rozpina
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“