Kolegové, technici, prosím o radu! Vše začíná cca. na 4500 ot.,motor cuká nepravidelně při náhlém zvýšení otáček nad tuto hranici, jinak na spodních otáčkách jede bez problémů. Mění se i intenzita mezi jednotlivými jízdami (chcípnutí motoru,vytažení klíčku, kratká pauza). Pokud je vše o.k. a moto jede bez problémů, stačí za jízdy motor vytočit k 7000 ot.,střelí to do výfuku a následně to nad 5000 ot. začne cukat a nejede,ztrácí výkon*pissed*
Motorka je po servisu na 30.000 km v Autecu(výměna svíček,synchronizace..), kam jsem i s tímto problémem už přijel. Když mi ji předávali, ujistili mě,že ji projel osobně vedoucí servisu a je vše o.k.(asi se projel jen kolem showroomu).Odvezl jsem si jí na vleku a hned doma zjistil,že vše o.k. není Navíc druhý den odjezd do Albánie!
Nechtěl bych zde rozvádět práci a přístup pánů ze servisu,ale aspoň naťuknout na co se mám zaměřit,co sledovat, třeba je to jen nějaká drobnost...
Jinak benzínem to snad není, tankoval jsem už mockrát a žádné velké změny. Koncovka a svody Remus, KN filtr.
Upravil Livingspace dne 08.09.2009 08:03
Livingspace)
Mě to dělalo něco podobnýho a trošku pomohl čistič vstřiků STP a pořádná kalba na dálnici ...... Ale jinak stejný ujištění jsem slyšel v Autecu kolikrát .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Nevim jak u 1200, ale přesně tohle mi dělala GSA 1150 asi v 50 000km. Nakonec se ukázalo že jsou to ty cívky u svíček. Diskuze o tom byla tušim tadyhttp://www.bmwgs....ad_id=1297
Předpokládám že 1200 má něco takovýho taky. (jsem se ještě k 50 000km nepropracoval, tak si nejsem jistej....
GS 1200 R Adventure
Tom_P napsal:
Mě to dělalo něco podobnýho a trošku pomohl čistič vstřiků STP a pořádná kalba na dálnici ...... Ale jinak stejný ujištění jsem slyšel v Autecu kolikrát .....
Myslíš tohle? http://www.olejse...=/17x0.htm
O tobě jsme mluvili v Autecu a myslím,že jsi mi to vyprávěl,když jsem od tebe kupoval ty liťáky. Už ti to šlape jak má?
Livingspace)
Livingspace napsal:
Dělalo to se starejma před servisem a dělá to i s novejma po servisu...zkusím prohodit za jiný.
Co tam ti banditi dávají? Jde o to, jestli sis je jenom nezaplatil...
To snad nemaj zapotřebí,nechci je z ničeho obviňovat,může to bejt nějaká skrytá závada,která se u nich nemusela projevit...i když,víme jak fungujou,že
Jinak Radošku,jestli si vzpomínáš byl jsem se u tebe podívat na kotouče, tak pro tvoji informaci...Originál kotouče na mým 1200GSA r.v.2006 měli sílu 5,0 mm a nové,které jsem si objednal mají už jen 4,5 mm!!! Připadal jsem si jak když to kupuju někde z číny a né z BMW... měl jsem je vzít od tebe
Upravil Livingspace dne 08.09.2009 08:43
Livingspace)
chafre napsal:
Nevim jak u 1200, ale přesně tohle mi dělala GSA 1150 asi v 50 000km. Nakonec se ukázalo že jsou to ty cívky u svíček. Diskuze o tom byla tušim tadyhttp://www.bmwgs....ad_id=1297
Předpokládám že 1200 má něco takovýho taky. (jsem se ještě k 50 000km nepropracoval, tak si nejsem jistej....
to byla první věc která mě napadla,jenže filtr na 1200-ce je prej na doživotí,nemění se(nechápu jak je dělanej,nikdo mi to nebyl schopnej vysvětlit). A novej stojí jako kus 6000,-. Tak snad vydrží víc než 30000 km.
Livingspace)
Snad není doživotní jako náplň kardanu, pak by životnost BMW 1200 byla počítána asi na 5 let.
Doživotní filtr si dokážu představit jen jako sítko,ale co tam ve skutečnosti je nevím,tak to může být pravda.
Ale u starších modelů nebyl problém s jedním filtrem najet 80tis km, takže 30tis by bylo opravdu podezřele málo.
Upravil Hrabe_X dne 08.09.2009 09:55
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Dvanáctka má kompresi jaxviňa... Jestli se v těch Tebou popisovaných otáčkách uleje svíčka - ať už svojí vinou, nebo vinou indučky - a přestane dávat jiskru, hned tak se nevypálí. To Tě musí motor brzdit fest a když to nečekáš, je to hnus. Nejde to srovnat s ubráním plynu na minimum, protože to Ti svíčky alespoň pálí a nebrzdí Tě vstřikované palivo... Fakt bych si sehnal správný svíčky a začal bych s nimi. Je to cesta nejmenšího odporu...
Při jednom alespoň zkontroluješ vysokonapěťový kabely ke svíčkám, jestli nejsou poškozený. Pak teprve můžeš jít dál. A svíčky, pokud to nebude jejich vinou, se Ti neztratí, necháš si je do příští výměny...
Upravil radosek dne 08.09.2009 10:26
Tondovi z Oslavan cukala 1200 ADV,když měl v prdeli snímač polohy klapky či kýho víra.
To by mohlo bejt vono, zavolej mu a zeptej se ho (tel. jsem ti dal do soukr.zpráv).
Upravil Hrabe_X dne 08.09.2009 11:39
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kluci díky mám na zprávách nějaký další rady a dostal jsem pár sms tipů takže jdu hledat, ptát se a zjišťovat...každopádně výsledek sdělím zde
Livingspace)
Livingspace napsal:
Kluci díky mám na zprávách nějaký další rady a dostal jsem pár sms tipů takže jdu hledat, ptát se a zjišťovat...každopádně výsledek sdělím zde
Ahoj, prosím tě prubni zajet k Dokonalovi.. Je 3km od Přelouče a já s ním řeším téměř vše..
Cinkni mi 606640614
Livingspace napsal:
Kluci díky mám na zprávách nějaký další rady a dostal jsem pár sms tipů takže jdu hledat, ptát se a zjišťovat...každopádně výsledek sdělím zde
Ahoj, prosím tě prubni zajet k Dokonalovi.. Je 3km od Přelouče a já s ním řeším téměř vše..
Cinkni mi 606640614
Ondra
O.K. Slávka znám,jen jestli se mu bude chtít si zahrát na Sherlocka Zavolám ti...
Livingspace)
Ja bych to tipl na ty civky. Bude to urcite na stoprocent elektronika. Takze nic technickeho. Pokud to nejsou ty svicky ani civky, tak bych rekt ze to je spatna synchronizace od Autechu, neni to poprve co se neco takovyho stalo.