Technical Data R 850 GS R 1100 GS
Type of clutch Single dry plate with increased-leverage
diaphragm spring
Operation Mechanical, with release lever and thrust rod
passing through hollow gearbox shaft
Clutch plate dia. mm (in) 180 (7.0879 180 (7.0879
Wear dimension mm (in) 4,5 (0.177) 4,5 (0.177)
(measured on rivets of clutch plate using tips of
sliding caliper, pressed together by hand)
Manual effort required Nm 65 65
Clutch operating clearance at handlebar lever mm (in) 7 (0.276) 7 (0.276)
Distance for basic clutch adjustment
(free thread length at adjusting screw on
handlebar lever) mm (in) 12 (0.472) 12 (0.472)
Mám dotázek, vytáhl jsem startér chci ho vypucovat. Lze nejak zjistit jak je na tom spojka? Změřit lamelu, nebo tak?Dík
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Ahoj, řešil jsem stejný problém a jelikož mi nikdo nedokázal s jistotou říci, zda se lamela nechá nějak přeměřit bez domontáže, dokonce jsem na různých fórech našel výslovně že nelze, tak jsem to zkusil. Otvorem po vyndaném starteru je při zmáčknuté spojk. páčce sice blbě, ale přece vidět na přední část obložení a doměřit jej k plechovému talíři lamely. Obyčejnou šuplérou se to nedá měřit úplně přesně, jisté není ani to, že druhá strana obložení ,která se vypnutím neobnaží, bude opotřebovaná úplně shodně, dovoluju si to však předpokládat. A zdvojnásobím-li naměřenou hodnotu + plech, vyjde mi s pravděpodobně malou chybou to, co mne zajímá, tedy jestli mohu přepokládat, že mě spojka "na plech" nechá ve štychu kdesi v exotických krajích, nebo mohu být v tomhle ohledu ještě klidný... Já osobně naměřil krásných 6mm a Honza Žlábek mi laskavě poskytl informaci, že mezních je až 4,5, tak prima
Dan napsal:
Tak jsem se dostal to poměřit.
Celková tl. 5,5 mm
K nýtům 1,2 mm
Takže podle chytré knížky mám 0,7 mm na dojetí.
Nechal bych ji tam.
Já bych ji vyměnil,když už to máš rozebraný. 1,2mm neni nic svěobornýho to to chceš za rok zase rozebírat? Nebo někde necháš spojku párkrát klouznout a je to...