Chci rošířit opěrnou plochu bočního stojanu navařením kousku plechu. Abych nemusel stojan demontovat, dá přivařit plech přímo na moto - stačí odpojit jenom baterku ? Co řídící jednotka ?
Upravil bluesbery dne 02.12.2009 17:38
když dáš kostru co nejblíž svaru a na kov,né na barvu,nemělo by se nic státna své sem už tak vařil i na jiných,zatím si nic neshořelo
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
U aut obecně platí odpojit akumulátor, motorka by měla být to samé. Počítač, alternátor atd... Myslím si, že největší nebezpečí hrozí alternátoru. Odpojení + pólu akumulátoru (baterie) by mělo podle mého názoru (IMHO, ať jsem IN) stačit... Samozřejmě platí pravidlo uchycení mínus pólu (kostry) svářečky co nejblíž ke sváru...
Upravil radosek dne 02.12.2009 17:52
To Bystrické: To se Ti to machruje s předbíhání v odpovědi, když to máš k bluesberymu blíž a napíšeš jenom jeden řádek. Podívej na mě, jak pěknej románek jsem stvořil...
já teď nevím jak to je udělaný, ale možná by mohlo pro sichr stačit odpojit hlavní kostru motoru, tam bude nejspíš konstřená i řídící jednotka, pak už leda odpojit alternátor ještě
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Radosek : Ty zrovna nadávej Bystřickýmu za předbíhání
jinak o svařování na motorce je článek tady ve Článcích jestli se nepletu
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
U starších modelov to je určite v pohode , ale čo novšie s CANBUSOM ? Ja som sa toho zatiaľ bál a pri výrobe padákov som preto dobre natrápil. Čítal som niekde , že relátko prídavných svetiel bez namontovanej diódy zrušilo R.J. motorky asi vysokonapeťovým kmitom pri spínaní.
Radosek napsal(a):
To Bystrické: To se Ti to machruje s předbíhání v odpovědi, když to máš k bluesberymu blíž a napíšeš jenom jeden řádek. Podívej na mě, jak pěknej románek jsem stvořil...
můšíš krátce a výstižně,na 12 gs sem to nedělal,já mám 2004 1150 a ta má taky různá blikátka a fpohodě a pokud bych něco odpojoval tak asi + pólnic víc
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bluesbery napsal(a):
Chci rošířit opěrnou plochu bočního stojanu navařením kousku plechu. Abych nemusel stojan demontovat, dá přivařit plech přímo na moto - stačí odpojit jenom baterku ? Co řídící jednotka ?
Když to budeš vařit autogenem,tak nemusíš odpojovat nic. Jen si nachystej hasičák...
Ne vážně já bych ten stojan radši vyndal a vařil to zvlášť. Vždyť je to jeden šroubek.
Upravil BIGR dne 03.12.2009 07:59
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Určitě odpoj baterku svářeča má naprázdno 70V.Mohl bys odpálit diody v alternátoru.
Rozšíření bočního stojanu jsem vyřešil tak, že jsem si udělal příslušnou velikost(to je původní +něco) z nerez plechu tl.2.5 a do půdodní opěrky jsem vyvrtal 3díry 5mm na šrouby M5.se zapuštěnou hlanou a ze zhora matky.Práce na 15min.A je to hezký.
bluesbery napsal(a):
Chci rošířit opěrnou plochu bočního stojanu navařením kousku plechu. Abych nemusel stojan demontovat, dá přivařit plech přímo na moto - stačí odpojit jenom baterku ? Co řídící jednotka ?
Nebuď línej a vycukni ho a máš po starosti. Jen si trochu zabojuješ s pružinama, jinak je to v pohodě a práce skoro žádná. Je to hotové dřív, než bys 5 Plzní polknul
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tryskac napsal(a):
U starších modelov to je určite v pohode , ale čo novšie s CANBUSOM ? Ja som sa toho zatiaľ bál a pri výrobe padákov som preto dobre natrápil. Čítal som niekde , že relátko prídavných svetiel bez namontovanej diódy zrušilo R.J. motorky asi vysokonapeťovým kmitom pri spínaní.
myslím že není důvod proč by mělo cokoliv co souvisí s CANBUSem vydržet míň než vydrží Motronic, kterej maj všechny 1100 +
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Na autě mi to takhle odpinklo klimačku. Byl jsem hrdina a pak jsem čuměl.
Jak píše Medik - vycukni stojan a je to. Bude se to i líp vařit.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz