tak uz je to skutecnosti - misto 1150 mam doma GS 1200 z roku 04, najeto (snad) 25 tkm, je to vcelku "vonavka".
Za mesic se chystam na dovolenku, tak bych se rad dozvedel od zkusenejsich kolegu, co krom klasickeho vetsiho servisu provest, resp. jake nejcastejsi zavady se muzou objevit.
Uz jsem neco nacetl o antene imobilizeru (nova snad 700,- kc, je vhodne vozit v motorce pro pripad vymeny - no mam obavu, ze bych si s tim na silnici stejne neporadil) - toto me nahani dost hruzu
dale je kazova elektronika palivoveho cerpadla a je nutne dat pozor na vycucani bateky pri delsim brzdeni.
Na test nebudu mit tolik casu, takze kazda rada a tip ma pro me cenu zlata
PS: misto obyc povinneho ruceni jsem si priplatil za asistence a jine chujoviny bo mam z toho fakt bobky
Jestli budeš jezdit v terénu,dávej si bacha na manžetu kardanu.Ráda vypadává z drážky a pak je jen otázka času a bordelu v kterym se právě nacházíš za jak dlouho se ti to vydře.
takze dneska jsem najel testovacich a seznamovacich 150 km a prisel sem na nasledujici:
podrazovani z vyssich stupnu (zejmena 6ka a 5ka) jde o dost hur nez na 1150 - je to obecna chyba nebo jen vlastnost moji motorky?
mam obuty anakee a pri silnejsim brzeni z rychlosti kolem 120-130 kmh se to silne rozvibruje - napadaji me dva duvody: bud oskakana a spatne ojeta guma (pravda pneu uz jsou skoro na hrane) nebo zvlnene kotouce, ale to snad ne (moto ma najeto necelych 25 tkm). Mate s tim nejake zkusenosti?
mal som anake napredu a tiež to nerobilo dobrotu pri brzdeni. ale tiež malôa pred dôchodkom. dal som turance a je to OK
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/