adheze spuntovych pneumatik na suchem asfaltu se spravnym nahustenim [vlastne lepe receno se spravnym podhustenim] je velka, daleko vetsi nez nam dovoli nase schopnost, nas strach, nez nam dovoli stand a vystrceny bok [valec]
Doc přiložený následující obrázek:
[214.21Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[215.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[185.27Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[225.71Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[191.6Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
a ted nakonec jednu internetovou na normalnich pneu s kufry
Doc přiložený následující obrázek:
[69.31Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
To není možný, to je fotomontáž, a nebo ta motorka stojí a je opřená o válec a jezdec má co dělat aby ji na té jedné noze udržel, bo by mu jinak řachla na zem (dyť se mu netočej kola, a nebo měl fotograf proklatě krátkou uzávěrku.) Gdyž jsem to ukázal ženě,jak se to dá naklopit a že ji to na dovolené v Řecku předvedu tak už se mnou nechce jet- aspoň ušetřím
R 1200 GS LC Adventure
ano, vystrcena noha na motokrosovy zpusob ma i telo na opacne strane, jak jinak....
[Tomas TT se muze zeptat TT Hellas a lehce potvrdit, bmw skolitel zde se jmenuje Nikos Spanos]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
tlak pneu [TKC 80] - [a byli uz strasne osoupane mezi nami....]
samotny jezdec : vpredu 1,5 vzadu 1,5 na asfalt i teren
se zavazadly : -"- 1,6 -"- 1,8 -"-
se spolujezdcem: -"- 1,7 -"- 2,0 -"-
Upravil Doc dne 09.01.2008 16:17
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ok Milosi, to video mi nejak uteklo, jinak bych to komentoval, protoze mi to neco pripomina....
Tady u nas dela moto-adventures [www.motoadventures.gr] tu skolu pro BMW jak jsem jiz tolikrat psal. Jedna se o dva druhy treninku a to a/ road training a b/ enduro training.
Posledni dobou je tady takovy trend ze jako dar pri koupi nove motorky zaplati jako dar prodejna jeden kurs silnicni skoly [road training I.] Tak to bylo i u mne, dostal jsem zadarmo pozvanku na motokarovou drahu a tam probehlo teoreticke i prakticke cviceni na uzkem a tezkem okruhu, jaky maji vzdy motokary. Taky jsme tam delali presne tohle brzdeni, abychom si dobre natloukli do hlavy, ze jenom zadni brzdou potrebujes trojnasobek brzdne drahy, ze se nemusime bat zatahnout naplno za predni brzdou i v zatacce [nejdrive na posileni sebevedomi na rovine, potom v zatacce] a to vse diky perfektni stope paraleveru spolu s ABS. Take slalom jak ho vidis na tom videu i vyhybani nahlych prekazek na posledni chvili. Tam jsem si uvedomil, ze prestoze jsem ridil 13 let z poslednich 23 let, presto jsem tedy byl dost poleno a ze tento jedodenni kurs posunul schopnosti o 1000% vys. Tam jsem k tomu pricichl a okamzite se prihlasil i na to enduro training, ktery jsem jak vite dokopal az to level III. Dalsi [a posledni] je ctyrka, ktera je jenom u maminky BMW na jejim zahone [Hechlingen]. Letos se asi zucastnim na podzim, koncem rijna to je. Letecky do Bundes, tam mas k dispozici jejich masinu jaky druh si zvolis a doslova "chtej" abys ji rozbil. Ponoukaj k tomu, protoze tak se otrkas a pujdes beze strachu o motorku az na same hranice svych schopnosti....a o to jim jde. Mas dovoleno skakat, padat, pokladat, triskat, proste vse. Pokud to vyjde, asi tam pojedu, to bude to prave vyvrcholeni....
Musim rici, ze snaha BMW o poskytnuti vyuky vsem ridicum, tedy alespon aby vsichni sli na to road trainig se mi moc libi a logicky to patri k nemeckemu zpusobu mysleni. Vim ze pro BMW je toto cele skoleni [pres poplatky ktere platis] vlastne financne ztratove, ale bere to jako druh reklamy, image building atd., ale porad lepsi nez japonci, co ti prodaj cokoliv a klidne se bez rychle zabit, nezajima nas to. Ja vim, ze takto si BMW buduje pozici na trhu, image solidni firmy, ktera je ridico-centricka, ale to je moc dobre, protoze motorek je moc, ale zdravi je jenom jedno.
Tady jsem jenom chtel dat ty fotky, ktere dokazuji, ze vlastne i na spuntech [nemam na mysli zavodni spunty, ale Conti TKC 80] lze delat na asfaltu to same jako na Touranckach. Stejne te omezuje valec a stojanek, jak vidis, takze i kdybys to chtel naklopit vic, nejde to.....
Porad pripominam ten snizeny tlak, protoze tady bylo moc nevericich Tomasu...... nesmi mit normalni tlak jako Tourancky, protoze se jinak zaprve prehrejou a zadruhe budou jako tvrdy dreva a bez adheze [a taky nevydrzej]
Ahoj z Jihu
Upravil Doc dne 09.01.2008 19:04
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Takže Docu říkáš TKC sam 1.5 predek zadek jo??? No vyzkouším na jaře
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Je to zajímavé! Jak to video tak to co píše DOC.. asi si na jaře půjdu hrát někam na asfaltový plácek. Momentálně tam mám E-07... tak jsem zvědav
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
SPEEDY napsal:
Je to zajímavé! Jak to video tak to co píše DOC.. asi si na jaře půjdu hrát někam na asfaltový plácek. Momentálně tam mám E-07... tak jsem zvědav
Tak to bych si být tebou moc nehrál. Mitasky jsou známé tím,že jsou levný a dlouho vydržej. Jenže něco za něco já je kdysi taky měl na Dominátoru,Transalpu a Africe. Ale klouzaly jako prase. Hold daň za tu cenu...
Tak dej vědět jak tvoje hra dopadla.
SPEEDY napsal:
Je to zajímavé! Jak to video tak to co píše DOC.. asi si na jaře půjdu hrát někam na asfaltový plácek. Momentálně tam mám E-07... tak jsem zvědav
Tak to bych si být tebou moc nehrál. Mitasky jsou známé tím,že jsou levný a dlouho vydržej. Jenže něco za něco já je kdysi taky měl na Dominátoru,Transalpu a Africe. Ale klouzaly jako prase. Hold daň za tu cenu...
Tak dej vědět jak tvoje hra dopadla.
BIGR nic ve zlým, ale kloužou jen E-08 a to na mokru. E-07 a E-09 držej jak přibitý a to za všech okolností (E-09 ještě o chlup víc) A navíc Mitaska dá vědět o tom že se utrhne. Daj se na nich dělat nezkutečný věci a to rozhodně jako na Michelinách, Dunlopách atd. Jezdil jsem i Michelin Anakee, T-66 a ještě i další gumy a Mitas u mě s přehledem vítězí. No a to je ke gumám vše nebo se zase strhne bouřlivá debata. Kdyžtak reagujte ve vláknu "Pneumatiky"
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Kloním se na stranu CYCLI-ho... Dokonce si je kamrád loni po návratu ze společné dovolené nazul na V-Strom 1000 (dal tam E-07). O tomhle kamarádovi si myslím, že je celkem střelec co to mám pod kontrolou. S obavou jsem mu volal a byl přímo nadšený se slovy: "Jo je to v pohodě ve stejných místech jako na starém pneu to šlo bez problému ve stejných místech na stupačku" Než jsem mu gumy dodal tak jsem ho varoval ať si dá bacha a jezdí opatrněji...
Já jako jedinou škodu prozatím vidím v tom, že Mitas nedělá správný rozměr.
Samozřejmně jsem jezdil i jiné gumy jak na BMW tak na jiných moto... Takže snad je můj názor objektivní.
Ale příště debata v PNEU....
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz