Zdravím vespolek,při výměně oleje v kardanu,když jsem sklápěl ten koncový díl abych namazal drážky na hřídeli tak jsem zavadil o brzdový kotouč a pootočil jsem si koncem kardanu do jiné polohy než v jaké jsem je od sebe oddělil.Ptám se je to moc velký problém když nenajdu to samé místo na spojení obou konců a spojím to tak jak se to pootočilo?
nad alkoholem jěště nikdo nezvítězil.....
....jenom moraváci remizovali
V případě,že je to problém jak se dá najít to správné místo na spojení,nějaká značka,šipka,natočení kloubů nebo něco podobného,prosím poraďte.
nad alkoholem jěště nikdo nezvítězil.....
....jenom moraváci remizovali
Ak to nie je len vykrik do tmy tak zdel mi z akeho dovodu.
Som laik, ale pokial tan nie je viditelna znacka, myslim, ze bude sumafuk ci ho pootocis, alebo nie.
Je to jedno, jak se to připojí. Co není jedno je poloha křížů na kardanu vůči sobě, takže pokud jsi nevytáhl i kříž z kyvky, tak to nech tak a jezdi
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
jtopman napsal(a):
Je to jedno, jak se to připojí. Co není jedno je poloha křížů na kardanu vůči sobě, takže pokud jsi nevytáhl i kříž z kyvky, tak to nech tak a jezdi
O to mi právě jde,aby se nedostaly ty kříže do nějakých vzájemně nepříznivých poloh.Já jsem jenom rozpojil ten koncový díl(za manžetou) a při vyklopení a mazání toho tisícihranu došlo k pootočení posledního dílu,ten,který vede k převodovce se nepohnul.
nad alkoholem jěště nikdo nezvítězil.....
....jenom moraváci remizovali
Tak kříže se ti do vzájemně nepříznivých poloh nedostanou pokud je nerozpojíš(spoj je uvnitř kyvky) a pokud jsi fyzicky nerozpojil kardan a jen to odpojil od koncového převodu u té žábrovité manžety s tím, že celý kardan zůstal v kyvce, tak to připoj, jak ti to vyjde a hotovo. To, že jsi pohl z kotoučem fakt nevadí.
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
jtopman - díky za odpovědi,můžu mít klidné spaní.našel jsem si schéma kardanu a i z toho vyplývá,že to pootočení by nemělo mít nepříznivý vliv.(na funkci rostlináře)
ještě jednou díky.
nad alkoholem jěště nikdo nezvítězil.....
....jenom moraváci remizovali
stenly napsal(a):
Zdravím vespolek,při výměně oleje v kardanu,když jsem sklápěl ten koncový díl abych namazal drážky na hřídeli tak jsem zavadil o brzdový kotouč a pootočil jsem si koncem kardanu do jiné polohy než v jaké jsem je od sebe oddělil.Ptám se je to moc velký problém když nenajdu to samé místo na spojení obou konců a spojím to tak jak se to pootočilo?
Já to moc nechápu
Kde jsi to pootočil jestli na obr.kde je černá šipka tak to je průšvih,jestli tam co je žlutá šipka tak je to v poho
smazak73 přiložený následující obrázek:
smazak 73 - pootočilo se to v místě za tou gumovou manžetou,podle Tvého nákresu v podstatě na místě žluté šipky,takže by neměl vzniknout žádný problém.
nad alkoholem jěště nikdo nezvítězil.....
....jenom moraváci remizovali