chlapi mám problém přestalo mi jet moje GSko, normálně za jízdy začalo vynechávat, přestal jít benzín ale co mě zarazilo ručička otáčkoměru ne otočila do plných otáčet a po chvíli kkdyž jsem dojížděl na kvalt tak se zase chytla a jela normálně. poradtě
Héééééj, tak to mám taky... Přesně tohle mi občas dělá Dakarka... Palivem to není, tankuju na ověřených pumpách... Baterka je nová a v pohodě - i kontakty... Kabely u krku řízení jsem kontroloval několikrát a jsou v pořádku, resp. žádná bužírka není poškozená... Vzduchový filtr je čistý... Napadl mě i palivový filtr, ale to se mi nezdá vzhledem k otáčkoměru, který vylítne do červených hodnot...
Až budu mít cestu do Prahy, nechám to připojit na diagnostiku...
2 monty: Jestli máš možnost, nech to připojit, protože já nevím, kdy se tam až dostanu...
hele já jsem z vysočiny a do prahy bych to musel valit na vozejku, ale když tu byl se na to kámoš podívat tak mi to nevstřikuje ale jiskra mi jde, mě to začalo dělat občas a pak čím dál víc asi po 20 km se uplně zastavila, hele filtr mám v pohodě to jsme sundaly hadičku a tam toho teče. Dyž tak dej vědět jak jsi pochodil
Píšeš, že jiskra ti jde v pohodě. Zkusím dát novou svíčku. Nevím, kdo a kdy ji naposledy měnil, ale já to nebyl. Blbé je vypozorovat zlepšení, protože to fakt dělá občasně.
je to já mám na něm 18000km a na svíčku to nevypadá jsem ho dovez z itálie a udělalo to asi po 200km co jsem s ním najel, ale tohle vypadá jako na bordel v elektrice
Přesně tohle jsem u své motky taky řešil, projevovalo se to náhodně, během jízdy to začalo cukat a otáčkoměr pak vždy začal ukazovat nesmyslně vysoké (dvojnásobné) otáčky.Nakonec to byl vadný kabel mezi snímačem otáček motoru a řídící jednotkou, byl poškozený někde v místě kde tento kabel přechází do hlavního svazku, který pak vede k řídící jednotce (nad motorem poblíž svíček). Natahal jsem tyto dva vodiče zcela znovu a od té doby naprosto bez potíží.
Upravil Dave S dne 17.05.2010 21:25
tak mě se dneska stalo to sami. Natočil sem motroku a nešel otáčkomer cca 2-3s. Pak naskočil. Jel jsem asi 5km a motorka při předjíždeni začala vynechávat. dokončil jsem předjíždení a vjel do odstavnýho. Než jsem zastavil tak motor zdechnul a už jsem ho nenatočil. Svíčka ven, restart RJ a stejně nic. Nasledoval potupnej odvoz autem.
ted jsem to rozhodil a zjistil že nejde palivo. Tak jsem vyndal čerpadlo z nadrže a připojil na baterku- fungovalo. Nandal do nádrže a nic. tak jsem ho v nádrži natvrdo připojil k baterce a nic. Cerpadlo znova ven a fungovalo.... v nadrži zase ne. Takže KO
Du shanet k sakru nový
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
monty napsal(a):
tak to zkusím až dojedu dom a kde by to přibližně mělo byt špatný, čidlo jsem zkoušel a to má dobrej odpor
Já měl ten kabel poškozený někde v oblasti, kde se spojujou kabely od induček na svíčkách do jednoho svazku co pokračuje k řídící jednotce (je to nad hlavou motoru). Jak jsem s tím kabelem pohejbal když jsem to procházel tak to pak začalo dělat víc a víc. Kde to bylo přesně ale nevím, vyměnil jsem celé vedení od jednotky až ke snímači a víc to neřešil.
Určitě to ale může dělat i něco jiného. V mém případě čerpadlo tlakovalo dobře.
Pokud máš možnost tak si u řídící jednotky na signál z toho snímače připoj osciloskop, nastartuj a pozoruj, u mě tam v okamžiku kdy to vynechalo byl viditelný rozpad obvyklého signálu .
já to tet už právě nemůžu nastartovat, to je ten problím ale jako kdyby to bylo to čidlo, nebo vedení, tak by asi nešla aji jiskra to se mi zdá divný, jiskra mi právě jde
Upravil monty dne 18.05.2010 18:46
monty napsal(a):
já to tet už právě nemůžu nastartovat, to je ten problím ale jako kdyby to bylo to čidlo, nebo vedení, tak by asi nešla aji jiskra to se mi zdá divný, jiskra mi právě jde
Aha, to máš pravdu, to jsem přehlédl, já myslel, že ti to ještě občas naskočí, pokud by to čidlo bylo úplně odpojené nebo zkratované, tak to jiskru rozhodně házet nebude, takže to máš problém někde jinde než jsem měl já. Takže spíš měř a hledej na vstřikovacím ventilu.
2 Honza Off. and Monty: Loni v létě mi taky motorka zdechla po tomhle cukání a nechtěla se natočit. Resp. mi nešlo ani vyřadit. Takže jsem se spojkou poodjel pod most do stínu, bylo to z kopce. Sundal jsem sedlo, vizuálně prohlídl, jestli není někde něco na 1. pohled špatně a zkusil to natočit. Najedou chytla a dobrý. Jestli jsem při tom ohledání ovšem hýbal nějakým svazkem už fakt nevím.
Já ti nevím... Spíš než mechanickou, tak to vidím spíše na elektroinstalační chybu... Ale kdo ví... Teď jsem najezdil skoro 1000km bez jediného zaškobrtnutí a dokonce motorka sviští k nepoznání... To asi ty seštelovaný ventily...