Chci se zeptat jde nabíjet 1150gs přes zásuvku na motoru? Jde mi o to, že mám zásuvku(samce) a že bych na nej připojil přímo (s pojistkou) nabíječku nebo musím vyndat celou baterku. Ještě jsem to nedělal mam gs teprve 3 měsíce. Předpokládám, že asi musím sundat celou nádrž? Na to zatím taky nevim jak. sice jsem to chtěl udělat ale čekám až bude tepleji. Kdyby to šlo nabíjet přes tu zásuvku bylo by to super, ted jak se ochladilo bohužel nenastartuju a tak moc rád bych se jel projet. Dík za pomoc
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
bez problémů nabíjej přes zásuvku.Jinak jde nádrž jenom trochu přizvednout a můžeš nabíjet i přímo baterii.Stačí odšroubovat jeden imbus vpravo poz plastovým deklíkem
Ani nádrž nemusíš povolovat. Jen sundat sedlo. To musíš
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
JJJ děkuju to jsem potřeboval vědět. Motorka je zarovnaná v garázi a přikrytá, ale asi to budu muset ted dobít v sobotu má byt 12 stupnů tak to mozna projedem.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Je zarovnaná kdyby tam vlezl nejaky idiot a chtel by ji odnest tak aby to nemel tak jednoduchy ... to je dobrý napad můzem dat nekde scuka, bych se ozval, přitulkyně taky otravuje, že by se jela projet. Jen na ní ted musim dat trochu bacha a brát ohled, protoze čeká mimco. A přeci jenom nemá tak dobrý věci na sebe jako já.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Ja mam tu zasuvku takovou nejakou zoxidovanou, jde nejak jednoduse vymontovat odpojit, abych ji mohl dobre oskrabat a vypucovat?
Upravil ChipGS dne 18.01.2008 12:45
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS napsal:
Ja mam tu zasuvku takovou nejakou zoxidovanou, jde nejak jednoduse vymontovat odpojit, abych ji mohl dobre oskrabat a vypucovat?
uz je dole, pri demontazi starteru... 1x 5 imbus... sem si rikal, ze mi nikdo neodpovida, na takovou blbou otazku
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Co se týče dobíjení,raději jsem sundal nádrž.Nebylo to nic složitýho a alespoň jsem opucoval kontakty atd.Baterku jsem na zimní období dobil a dal do tepla.Teť na jaře stačí jemně došťouchnout a pojede celou sezónu bez zaváhání. Zdraví SEK
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Jen mala poznamka k nabijeni pres zasuvku:
V manualu k nabijecce Optimate III, ktera by mela byt jedna z nejlepsich se pise, ze v pripade hlubokeho vybiti se spusti rezim vysokonapetoveho ozivovani (22V!). Pokud vim, tak gelovky nemaji rady vyssi napeti nez 14V. Mozna to nabijecka pozna a u gelovky to neudela a nebo to gelovce v teto fazi nevadi. Proc to sem ale pisu - FID (hodiny) je pod napetim i pri vypnutem zapalovani a 22V je docela hodne oproti 14V a mohlo by to FIDko odrovnat. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost? Predpokladam, ze existuje pojistka pro FID, ktera se da pripadne vydelat.
po měsíční,nebo 3 týdení odstávce se totálně vybila,do nuly,po znovu nabití už nedržela,tak šla zdomu,koupil jsem novou+ optimataIII a občas to udržuji dobitím nebo jízdou
c0 napsal:
Jen mala poznamka k nabijeni pres zasuvku:
V manualu k nabijecce Optimate III, ktera by mela byt jedna z nejlepsich se pise, ze v pripade hlubokeho vybiti se spusti rezim vysokonapetoveho ozivovani (22V!). Pokud vim, tak gelovky nemaji rady vyssi napeti nez 14V. Mozna to nabijecka pozna a u gelovky to neudela a nebo to gelovce v teto fazi nevadi. Proc to sem ale pisu - FID (hodiny) je pod napetim i pri vypnutem zapalovani a 22V je docela hodne oproti 14V a mohlo by to FIDko odrovnat. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost? Predpokladam, ze existuje pojistka pro FID, ktera se da pripadne vydelat.
no ono i když do baterky pustíš těch víc V tak v sítimotorky není víc než 14V ta baterka to srazí a nikdy zní vícnedostaneš,kdysi když sem blbnul s vysílačkama tak se právě mezi zdroj a vysílačku dávala ještě baterka a to klidně i mrtvá a byla to jistota žei kdyby se ti podělal zdroj tak neodpráskneš vysílačku,ale to že by dávala ta nabiječka 22V to se mi moc nezdá to je docela už hodně,to těch 18V bych ještě chápal ale 22V to je darda
Elektronika zas funguje jen s 5V a altik dává 14.4 Odpálil bys to když bys z nabíječky udělal strartovací vozejk tim způsobem, že by jsi vyndal baterku a dal nabíječku přímo na kabely bez baterie. To by byl průser.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Predpokladam, ze tam je regulator ze 14V na 5V. 22V by uz zvladnout nemusel, ale je fakt, ze ta baterka to napeti snizi. Takze by se mozna nic nestalo, ale zkouset to nebudu
Ted mam stejne Accumate Compact u ktere takovyto vychytavky nejsou, ale rikam si, ze asi nebude uplne spravne vyhodnocovat stav nabijeni, pokud tam je nejakej spotrebic (FID).