Nevíte někdo o něčem kolem 50 l boky použiju origoše BMW , Motech , popř TT tam asi není nic moc co vymýšlet , ale nahoru bych chtěl něco spíš širšího - rozměrově GIVI MAXIA ale k těm hliníkům to asi moc nesedne použití motorky nebude do extrémního terénu a většinou ve 2.
tak že je třeba to na týden trochu naložit a když to bude někde stát tak je lepší mít věci zamklé tak že válec sice pořeší objem ale ne odolnost vůči zlodějům .
Jo ještě moto R 1200 GSA
Dík za info a rady
Upravil milan dne 22.01.2008 22:35
Obavam se ze z bezne prodavanych a vkusnych k GSA nic nenajdes.
Taky jsem hledal, Givi Maxia je naprosto perfektni kufr, kterej ladne pojme 2 prilby atd, ale pokud nebudes chtit kulatou plastovou nahrazku, myslim ze ani nehledej.
Resil jsem to stejne, ale radsi to proste ozelim a dam tam topcase vkusnej, Givi na GS opravdu zvlastni.
Kdybys jel do Prahy, zrovna tady máme 50l topcase pro někoho, rád ti to ukážu. Máme tady zrovna i 1200GS, takže se to na to dá připasovat. Někde mám tuším i fotky jak vypadá na 1200GSA ale podle mě to je zbytečně velký. Designově to ale k motorce docela ladí a montovali jsme ho někomu na silničního triumpha (tuším daytona) a vypadalo to dokonale i bez bočních kufrů. Na některé motorky se hodí, třeba na F650 to je příšerný. Plast nekomentuju. Hlavní výhodu hranatýho vidím v tom, že se něco dá přidělat nahoru - i kdyby to měl být jen lehký ale neskladný stan nebo pytel s nepromoky apod. Na plastový se věci přidělávají blbě.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tady je srovnání s normální velikostí (L) na Adventure:
Homologace je celoevropská a měl by jí v případě kufrů mít výrobce. Nemusí být ražená na kufru, protože to není výrobek, který je pevně spojený s rámem motocyklu. Nemají ho ostatně ani originální kufry.
Důležité je, aby měly to, co mají mít - minimální radiusy, upevnění umožňující ustřižení v případě havárie apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dyš mě připadne ten malý moc malý a ten velký moc velký.Nenapadlo nekeho přišrůbovat navrch ten boční 41 L - 44 x 26,5 x 38 cm ? Popřípadě jesi ho někdo máte tak ho skusit položit nahoru a vyfotit co ?
Kupredu spatki ni krok...
bohumil: to nééé. to by vypadalo děsně a otevírání dozadu? nééé
Ten malý je šikovný do města a pro jednoho člověka bohatě stačí. Objem má tuším 33l ale přesně pravoúhlý, takže se do toho naskládá docela hodně věcí. Rozhodně víc, než jsem běžně vozil v 50l Givi - konkrétně třeba foťáky a další techniku. Je to tak akorát i vzhledem k zátěži podsedlovky myslím. Jasně, pokud tam člověk bude dávat flískový mikiny a nepromoky, tak to je něco jiného ale ten topcase svádí k tomu, narvat tam to, co nejvíc používá a obvykle dost těžký věci.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Kolik aktualne kostuje ta 50l XL + nosic 1150 (ten asi v cene neni)?
Jeste dotaz k tem praskajicim podsedlovkam s nalozenym top-casem. Mam z toho docela strach. Muze s tim byt problem i pri on-road jezdeni nebo pri nejakym kratkym presunu po polni ceste? Precejenom vsude je plne der, ramp a podobne. Kolikrat si i na silnici pripadam jak na polnacce a obcas nejakou slusnou diru vyberu.
V kterych mistech ten ram praska - ma smysl vubec uvazovat o nejakym zesileni (treba Cyrilmoto) nebo to stejne nepomuze? Dik.
No to těžko říct. Podle mě je největší namáhání pochopitelně v offroadu a při pádech ale když přejedeš někde kanál, je to horší než nějaká polní cesta. Podle mě to vydrží ale fakt to chce nepřehánět s tím nákladem. Něco jiného je velká rolka přidělaná kurtou a něco jiného obří topcase. Myslím tím i mnohem větší než tenhle.
Napiš prosím mail do práce, kouknu se jak s tou cenou. Nový ceníky ještě nemáme ale přibližně víme, jak to bude vycházet. To samé plotna. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
bohumil: to nééé. to by vypadalo děsně a otevírání dozadu? nééé
Ten malý je šikovný do města a pro jednoho člověka bohatě stačí. Objem má tuším 33l ale přesně pravoúhlý, takže se do toho naskládá docela hodně věcí. Rozhodně víc, než jsem běžně vozil v 50l Givi - konkrétně třeba foťáky a další techniku. Je to tak akorát i vzhledem k zátěži podsedlovky myslím. Jasně, pokud tam člověk bude dávat flískový mikiny a nepromoky, tak to je něco jiného ale ten topcase svádí k tomu, narvat tam to, co nejvíc používá a obvykle dost těžký věci.
no jo moc pěkný i celkem dobrý rozměry ale kua jak je to tak pravoúhlý tak to asi překáží těm bokům v otevření co ? tak že bud by musel mít zašikmený ty spodní boky nebo ho usadit dostatečně vysoko
Mám velkej kufr TT a je super,akorát jsem musel vyztužit dno aby se mi nevrazilo váhou dovnitř,jezdil jsem s plastovým Givíkem a to je proti tomuhle nesrovnatelná změna.Stojí i s plotnou a zámkama 13 tis.Přemýšlel jsem že ho vyrobím ale když jsem zjistil kolik stojí plech zámky,musel bych nad tím strávit čas,tak jsem pošetřil a koupil ho.Jo a otázku otevírání bočních kufrů vyřeším tím ,že budou petlice na obou stranách a víko se bude sundavat.A je vyřešeno.
tiki napsal:
Mám velkej kufr TT a je super,akorát jsem musel vyztužit dno aby se mi nevrazilo váhou dovnitř,jezdil jsem s plastovým Givíkem a to je proti tomuhle nesrovnatelná změna.Stojí i s plotnou a zámkama 13 tis.Přemýšlel jsem že ho vyrobím ale když jsem zjistil kolik stojí plech zámky,musel bych nad tím strávit čas,tak jsem pošetřil a koupil ho.Jo a otázku otevírání bočních kufrů vyřeším tím ,že budou petlice na obou stranách a víko se bude sundavat.A je vyřešeno.
Tomas TT :
Homologace je celoevropská a měl by jí v případě kufrů mít výrobce. Nemusí být ražená na kufru, protože to není výrobek, který je pevně spojený s rámem motocyklu. Nemají ho ostatně ani originální kufry.
Důležité je, aby měly to, co mají mít - minimální radiusy, upevnění umožňující ustřižení v případě havárie apod.
z toho plyne že nosiče ju mít musí leda by tam byla nějaká deformační zona či šroby co se trhnou při nárazu apod a to třerba givi nemá nemá ani homologační značku
taky z toho vyplývá že by ju měli mít šrobované držáky gps a jiné drobnosti no čert aby se v tom vyznal a nikde se nic konkrétního nedovíš
Milan: S nosičem je to podle mě jiné, protože ten nevyčnívá mimo obrys motorky. Fakt taky nevím ale němci jsou těma homologacema posedlí, mají zkoušky i na nástavce na řídítka apod.
Ale máš pravdu s tím upevněním kufru co se musí po nárazu utrhnout atd. To je pravda, proto se to před lety měnilo, to bylo kvůli TUV. Držáky GPS a další - asi by to správně mělo mít silniční homologaci všechno ale pochybuju že to někdo má. Třeba taková nádrž tak holomohace je záležitost desítek tisíc EUR a asi rok práce na úřadech, než je to OK. Příšernej vopruz. Určitě záleží na konkrétním komponentu - u něčeho je potřeba mít certifikát u sebe (typicky výfuk) a u něčeho stačí když to má výrobce a u něčeho je to asi jedno. Kdyby na to přišlo, můžou ti chtít zkontrolovat třeba i ráfek kola nebo plexi. Nedělám si legraci, to je zrovna příklad z praxe. To plexi na desierto3 musí mít nově značku s číslem homologačního protokolu. V TT mají extra člověka co tyhle věci zařizuje, protože to je fakt spousty práce. Podle mě to dělají všechny fabriky, nikdo nechce riskovat problémy. A ti ostatní napíšou že "výrobek je určen pro použití výhradně mimo silnice" a je to na tobě...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Začal jsem psát články ohledně technických věcí, homologací, hran atd. Ale ted jedu po neděli do Prahy na Dekru na 3 týdny na školení a tam se budu na všechny tyto věci školit. Zkrátka na technika STK. Tak potom doplním všechny nesrovnalosti a články zveřejním na webu. Takže vydržte a já se pokusím udělat nějaký výpisky ze zákonů.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi