Ahoj, přešel jsem z F 650 na R1200GS (2007). Na F-ku bylo vše opravitelné skoro na koleně.
Na podzim bych na to rád jel na GS-ku Chorvatsko. Poradíte mi někdo jaké s sebou vozíte obvyklé náhradní díly (mimo, lepepí, žárovky apod.) na cesty cca do 3 tis km ? Známý mi tvrdil, že je dobré s sebou vozit nějakou cívku (fajfku) co je na svíčce, které prý na tom rády odchází ??!! Díky
Kena
Kennoch napsal(a):
Ahoj, přešel jsem z F 650 na R1200GS (2007). Na F-ku bylo vše opravitelné skoro na koleně.
Na podzim bych na to rád jel na GS-ku Chorvatsko. Poradíte mi někdo jaké s sebou vozíte obvyklé náhradní díly (mimo, lepepí, žárovky apod.) na cesty cca do 3 tis km ? Známý mi tvrdil, že je dobré s sebou vozit nějakou cívku (fajfku) co je na svíčce, které prý na tom rády odchází ??!! Díky
Kena
EWS?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ale jinak stačí karta BMW assistance - platí v 35 zemích, přijedou si pro tebe, opraví nebo odvezou motorku, zaplatí hotel do 4* a případně tvou dopravu domů (letecky)
...až to nepůjde nastartovat a na displeji se Ti objeví nápis EWS...
Jinak ho nehledej, prostě tam je...nová anténa stoji asi litr a je to mrňavý bazmekt, který uvezeš a neobejdeš. Regulaci palivového čerpadla vyřadíš a obejdeš, EWS ne...!!!
Upravil radosek dne 14.07.2010 18:38
V praxi to funguje takhle ... Vezmes s sebou veci o kterych si myslis ze by se mohly hodit kdyz se něco posere ... A pak se ti posere něco uplne jinyho, na co dily nemas .... A nebo se dlouho neposere nic, tak to s sebou prestanes vozit a hned se posere něco na co jsi měl jeste pred mesicem s sebou dily ....
Takze bych se na to vysral a nechal to osude .... Stesti nepreje pripravenym, ale odvaznym ...
Jen pro info - anténa EWS stojí něco kolem 700,-Kč. Doporučuju Ti ale nejdřív odvrtat zespoda na brejlích nejty na spínačce a dát tam obyčejný imbusový šrouby, protože jinak to nepůjde vyměnit - maximálně přendat konektor na novou anténu a nějak šikovně jí tam umístit. Je to ten kroužek kolem spínačky na kterym máš vyznačený polohy klíčku + je pod tim ještě taková krabička. Ještě s sebou vozim malou zástrčku do zásuvky s kabelem a konektorama na připojení odstřiženejch kabelů součástky čerpadla. Jak kabely zapojit a jak propojit kabely na čidle stojánku mám napsaný v mobilu.
Díky moc za rady. Tedy shrnuji: na GS/2007 by nebylo od věci mít s sebou elektroniku čerpadla (regulátor) a anténu EWS. Mali, ty káblíky co uvádíš, máš předpokládám k tomu, aby jsi mohl čerpadlo zapojit napřímo, kdyby regulátor kleknul - tedy ho s sebou nevozíš, je tak ??
Stačí si pamatovat, že žlutý drát za regulátorem je plus, modrý mínus
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
....nosim šebou skrinku prvej pomoci hlavne na obzvlašt dlhe trasy ktora obsahuje maly multimeter,sviečku,antenu EWS,elektroniku pal čerpadla,idukčny modul, palivove čerpadlo a diagnostiku ....poskladali sme to traja ludia a kto ide niekde dalej si to zoberie.......okrem toho vozim nejaky vercajk,dvojzložkove lepidlo,stahovacie pasky,kus drau a pod hluposti......zatial som ale nič nikde riešit nemusel takže je to fakt len zicher na dlhe cesty mimo civilizaciu
Ahoj, takže jsem si včera večer dělal zkusmo rozborku/sborku elektroniky regulátoru čerpadla. Bylo ukrutně z vrchu zaoxidované, plné solí, ale uvnitřv pohodě - vše je zalité jakým si měkkým silikonem. Vyčistil jsem to, celé namazal silikon. olejem a těsnění napatlal Regumem, tak to snad chvilku vydrží.
Dále jsem se chtěl uděla to samé - zkusit si vyndat a nandat EWS anténu, ale ouha, zde jsem narazil. Vyndal jsem oba šroubky přední krytky, tak že se anténa začala vrklat, ale ven nešla. Hledal jsem ty dva nýty, co doporučuje odvrtat Mali, ale nanašel. Pouze zespodu jsou dva ukrutné TORX šrouby, co drží celý zámek řídítek vč. spínací skříňky. nemám na to očko - nevíte někdo jaké je to číslo TORXu. Mám jen očko E10 na řídítka, ale toto je větší. Mali - když to vyšroubuji, jde pak ta anténa ven i se zámkem a spínací skříňkou ?? Díky. Dušan
tohle se nesmí číst dlouho - dostávám z toho depku. Najel jsem bez jediného dílu
kolem 80000km a vysrala se mi jen žárovka - koupím na benzince - a převodovka - nepořešíš ani s vozejkem dílů. někde jsem slyšel, že motorka je jen na jednu radost, takže si ji můžeš buď opravovat, nebo na ni můžeš jezdit. já volím ježdění...
Slavek napsal(a):
V praxi to funguje takhle ... Vezmes s sebou veci o kterych si myslis ze by se mohly hodit kdyz se něco posere ... A pak se ti posere něco uplne jinyho, na co dily nemas .... A nebo se dlouho neposere nic, tak to s sebou prestanes vozit a hned se posere něco na co jsi měl jeste pred mesicem s sebou dily ....
Takze bych se na to vysral a nechal to osude .... Stesti nepreje pripravenym, ale odvaznym ...
Přesně tak! Čím se s hovnem víc maže,tím víc smrdí.
Nevozím ani antenu ani elekroniku čerpadla už skoro 70.000 km. Protože se stejně vždycky posere to,co s sebou nemáte (skušenost z dob provozu Š 100 ).
Buďto to nějak udělám jako Mekgajvr a nebo budu volat pro odvoz. Už takhle mám kufr plnej kravin...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Jasně, také preferuji ježdění. Jenže bohužel mě baví i se v tom vrtat a prostě vědět, jak co funguje. Strčit mašinu do servisu umí každej jouda (a není to o penězích). Třeba u staré Jawy 250 jsem při poruše kondenzátoru uměl dojet i na kus syrové erteple, ale to už je fakt dávno... U bafca by mi jich asi nepomohlo ani celé pole :-).
Kennoch napsal(a):
Ahoj, takže jsem si včera večer dělal zkusmo rozborku/sborku elektroniky regulátoru čerpadla. Bylo ukrutně z vrchu zaoxidované, plné solí, ale uvnitřv pohodě - vše je zalité jakým si měkkým silikonem. Vyčistil jsem to, celé namazal silikon. olejem a těsnění napatlal Regumem, tak to snad chvilku vydrží.
Dále jsem se chtěl uděla to samé - zkusit si vyndat a nandat EWS anténu, ale ouha, zde jsem narazil. Vyndal jsem oba šroubky přední krytky, tak že se anténa začala vrklat, ale ven nešla. Hledal jsem ty dva nýty, co doporučuje odvrtat Mali, ale nanašel. Pouze zespodu jsou dva ukrutné TORX šrouby, co drží celý zámek řídítek vč. spínací skříňky. nemám na to očko - nevíte někdo jaké je to číslo TORXu. Mám jen očko E10 na řídítka, ale toto je větší. Mali - když to vyšroubuji, jde pak ta anténa ven i se zámkem a spínací skříňkou ?? Díky. Dušan
Sorry - přehlídnul jsem příspěvek. No pokud tam máš opravdu Torxy, tak to někdo už měnil. Pokud tam máš ty trhací šrouby, pak asi jedině odvrtat. Pokud to dostaneš pryč, tak anténa jde ven i se spínačkou.