Kamaradovi odeslo na F650gs olej cidlo.Orig. tam bylo jednodilne cidlo nasroubovane primo do motoru.To uz se ale nedodava a nyni je v nabidce cidlo nasroubovane do adapteru.Tento komplet ale vyjde o dost draz.Musi se dokoupit i novy dost drahy konektor,nebo ten puvodni slozite upravovat. http://www.realoe...g=11&fg=35
Nove cidlo funguje jak ma.Ted jsem si ale vsiml,ze to jednodilne cidlo ma i stara F650 a k ni se stale jako dil dodava(asi 300kc).Z obrazku clovek nepozna,jestli je to jednodilne cidlo z F650 stejne s tim puvodnim z f650gs.Muze tam byt jiny zavit.Kazdopadne by to znamenalo usporu asi 1000kc. http://www.realoe...g=11&fg=35
Tak pokud nekdo mate zkusenost tak dejte vedet.Netusim od jakeho roku se to cidlo s adapterem montovalo uz na nove motorky.Na r.v.2000 urcite ne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak to se z toho poseru.Nechapu teda proc nabizej jen ten inovovanej typ,ktery vyjde komplet asi na 1300 a pritom to neni stejne jako original.Chapal bych to,kdyby se original uz nevyrabel a ten typ s tim adapterem by se musel davat i na starou F650.Ale na ni to stare orig.cidlo nabizej dal.Bohuzel me napadlo to resit,az kdyz uz dily byli objednany.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
pepino napsal(a):
Čidlo je shodné se starým modelem a ceníková cena je 380,- Kč včetně DPH
Nevis prosim te,proc uz to orig. cidlo neni k f 650gs v katalogu MAX BMW ani RealOEM nabizeno?Fakt me nenapadlo,ze bych mel spravne cidlo hledat u nespravneho typu motorky.Ono to nynejsi cidlo na gs stoji taky asi 380kc,jenomze ma jinej zavit,tak k nemu musis mit jeste asi za 500kc adapter a za dalsich asi 500kc jinej kabilek s konektorem.Ten mimochodem neprisel,s tim,ze vyrobce nevi kdy bude.Jsem fakt docela nastvanej,kdyz ted vim,ze stacilo objednat stare cidlo za 380kc a nic vic se nemuselo resit.
Sice to nebylo pro mne a ja to neplatim,ale budu vypadat jako blbec.Prijde mi to,jako kdyz objednavas dily na 1150gs,ale aby si koupil ty spravne a levne,tak musis hledat v katalogu na 1100gs.A to proste cloveka vzdycky nenapadne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak dovolte soudruhům z Berlína chybu... komunikace vázne i v menších firmách a německý inženýr také musí vykazovat nějakou činnost.
Podstatné je, že český člověk přišel na to jak to vyřešit
MotoManTech
Servis motocyklů BMW