Zdarec, mám problém z motorem na své 850 gs a mám možnost koupit motor z 1100 gs. Ale potřebuju znát odpověď na otázku, jestli 100pro bude pasovat motor ( převodovka a atd) a jestli bude zapotřebí něco dokoupit či sehnat!! díky R
P.S. Můj názor je, že ano!! Prosím o rady !!
Upravil Tazz dne 01.08.2010 19:10
vstřiki budů jedno,podle mě tam bude jiná jen řidicí jednotka ta 850 má míň kilowatt.Takže suma sumárum,válce,hlavi,písti,řidici jednotka a samolepka na nádrži.
Kupredu spatki ni krok...
stepan napsal(a):
A nemá 850ka jinou převodovku, když je slabší?
Prevodovka u R850 je uplne stejna jako u R1100. Rozdil je pouze v rozvodovce na zadnim kole. R850 ma pomer 3.36:1, kdezto R1100 3.00:1.
Jinymi slovy, pokud se da rozvodovka ('hruska' z R850 na R1100, je to na offroad jako delany, protoze to na jednicku jede temer krokem.
Jestli tomu dobře rozumím, tak 850ka jede na jedničku taky krokem? Když má jinak stejnou převodovku...
Nevíš Paji, jestli jde takto "upravit" i 1150 GS? Akorát nevím, jestli by to pak bylo použitelný na silnici, když by se zpomalily všechny kvalty. Ta krátká jednička, co má advík mi přijde jako nejlepší řešení pro kombinaci silnice terén.
Pro čistě terénní ježdění je asi lepší pomalejší hruška.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
stepan napsal(a):
Jestli tomu dobře rozumím, tak 850ka jede na jedničku taky krokem? Když má jinak stejnou převodovku...
R850 má výkon položený do vyšších otáčkek (52/7000 kW/min-1) oproti R1100 (59kW při 6750 otáčkách/min), případně točivý moment 77/5500 Nm/min-1 oproti 97/5250 Nm/min-1 u R1100. To znamená, aby R850 měla alespoň trochu výkonu musí jít do vyšších otáček, než je tomu u R1100. Proto má R850 se stejnou rozvodovkou krokem nepojede, protože by motor při tak nízkých otáčkých chcípnul. motor z R1100 ale ne.
stepan napsal(a):
...jde takto "upravit" i 1150 GS? Akorát nevím, jestli by to pak bylo použitelný na silnici, když by se zpomalily všechny kvalty. Ta krátká jednička, co má advík mi přijde jako nejlepší řešení pro kombinaci silnice terén.
Pro čistě terénní ježdění je asi lepší pomalejší hruška.
Pokud se vymění jen hruška, tak by to zřejmě i pro R1150 šlo. Pak ale samozřejmě všechny kvalty budou pomalejší. Pokud chceš jezdit převážně terén, tak by to snad mělo smysl udělat. Ale na silnici by to byl zřejmě dost velkej vopruz.
Taky podle mne je ale lepší mít jen kratší jedničku (což má jen GSA1150 - pokud kupující nové motorky tuto možnost zvolil). U R1100 jsem v terénu kratší kvalty nikdy výrazně nepotřeboval. Dokonce i tu jedničku dávám jen výjmečně. Pokud je motorka naladěna na nižší otáčky (svod, koncovka, filtr), tak není co řešit.
Upravil Paji dne 02.08.2010 19:02