tak jsem se konecne dival jaky tam mam svicky (2003-2 na valec) a zjistil nesrovnalost kazda jinej vyrobce horni NGK BKR7EKC spodni BOSH SUPER YR6LDE nevim proc ale ze by ta spodni byla jeste z vyroby? ze by je ngk nedelali se mi nezda, nevite jak to teda ma byt spravne bohuzel manual mam jen na 1sv.model
Nazdar,NGK spodní svíčku dělá.Hllavní svíčka NGK BKR7EKC(cena cca 200Kč), vedlejší(spodní) je NGK DCPR8EKC(okolo 220Kč). http://www.ngk.de...BMW&m=1150
mam moznost ngk iridium za 439 to je nejaky rozdil mezi denzama ja ale to vse x4 ,na druhou stranu nekupuje se to kazdy mesic tak do nich pudu
Upravil zmijon dne 09.04.2007 20:53
ngk iridium zklamani najeto 6000 a rozloucikly se semnou nevim co se stalo ale proste s mym motorem nechcou spolupracovat nechapu proc jsou 2 svicky na valec stejne to nepomohlo nicemu nesla ani jedna v sobotu rano nastartuju bezela tak minutu pak chcipla a uz chytala jen na 1 valec a vselijak to strilelo uz poslednich 500km motrka zacala vic strilet z vyfuku nez je prirozeny az se to projevilo pri studenym startu umreli nechapu proc jednou se mi stala podobna vec u monstera umyl jsem ho asi byly mokry kabely tak nechytl nakonec jsem vymenil svicky a bezel takze ja osobne s iridiem koncim kupoju obyc svicky jen je zajimavy ze je ma i holobb a ten je bez prolemu a najeto mame stejne ja mam jasno budu mit peknou pamatku za 1800 takze iridium nenenene
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Já zatím pohoda,fungujou.Však mám na nich zatím jen tak 2tis.Každopádně ale žádný rozdíl od normálních jsem zatím nepozoroval,tak doufám že aspoň ta výdrž bude....
BMW R 1100GS vzor kačer