ciao ragazzi... protože jsem hroznej machr, tak jsem si dneska vyrobil krásnou prasklinu v levým víku ventilů a sákne tamtudy hromada oleje.
kolik stojí nový víko na 12ku rv 2005? a kde ho splašit? invelt?
a aby to nebylo jen tak úplně snadný, tak se dneska ukázalo, že jsou skoro všechny šrouby držící víko stržený - resp. závity v v obou hlavách jsou úplně ohoblovaný. což mi teda vážně hlava nebere. :-/
neřešil jste to už někdy někdo?
Čau, na stržený šrouby je skvělá sada "helicoil", sám sjem tak už několikrát obnovoval závit na karteru a výsledky super, jen je potřeba zajistit aby se do závitu nedostávala voda a aby ta pružinka nerezatěla, ale to na těchto šroubech snad nehrozí. Hlavně bacha při vrtání těch strženejch závitů, ať vrtáš rovně...to nebude jednoduché zajistit. Někdo Ti možná doporučí opravnou sadu od Würth, ta bude bezpochyby také velice dobrá.
Víko bych koupil u chlapíka co na foru nabízí origo díly na BMW s 10% slevou pro členy fora. Když zapátráš ve vláknech tak kontakt určitě najdeš...
tak víko je vyměněný za nový (na 12ku stojí 1 víko 5.000,-... to se mnou málem švihlo...) a závity jsou opravený (5 z osmi bylo stržených)... ale GSo pronásleduje šroubová kletba i dál...
objednal jsem padáky, přišly asi do dvou dnů a že je teda hned na motorku nahodim... v bloku/vaně zůstaly od minulého majitele naprázdno šrouby po minulých padácích... jeden šel ven "jen" ztuha, druhý se nehnul ani o milimetr... po 4 hodinách prolívání uvolňovačem šroubů, poklepávání a blbnutí jsem to vzdal a druhý den jsem se zajel zeptat do servisu, jestli by to nějak neuměli dostat ven...
opět hodiny práce, tentokrát je výsledek: utrženej šroub, při pokusu o odvrtání se tam zlomil vytahovák, kterej je neodvrtatelnej a po pokusu o obvrtání vytahováku v naději, že se uvolní a vypadne zůstalo asi 5 dírek v tom nálitku, ve kterém je závit... naštěstí nejsou moc velký a hluboký, skrz to nešlo...
tak to je pravej padák... no a levej taky nejde nasadit, protože v horním uchycení je upadlá matice!
to se z toho fakt po...u
no ale co teď s tím? udržej se padáky jen na dvou šroubech? pochybuju, že tu hrůzu někdo dokáže z tý vany dostat...
no šrouby na víkách má bez debaty na svědomí invelt, ta motorka předtím nikde jinde na servisu nebyla.
zbytek má na svědomí jeden noname servis, kterej mám kousek a chtěl jsem fakt jen vyndat ten šroub a nic víc a nenapadlo mě, že to bude takový fiasko