chlapci přemejšlim že bych si přez zimní obdobý poladil Dakara. docela by mě zajímalo jestli jde dát do zadu 19 kolo? co taková ůprava obnáší? a asi bych chtěl zvíšit řidítka už to mam o 30mm a chtěl bych minimálně jednou tolik. brzdovou hadici mam o 10cm delší ale co další lanka hadice a vše co by se muselo prodlužovat a hlavně je li to vůbec k dostání ? na netu sem toho moc nenašel. dík za každou radu i tip. chtěl bych to víc poladit do terénu.
Tančící Havran
19ku tam asi nedostaneš. 18"ku ano . Já mám zvýšení poměrně nestandartní a zatim všechno stačí. Počkáme až napíše Mikiberg ten tedka dával 18" tak jsem zvědavej jakej je rozdíl.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
19 kolo? to mi přijde hodně, rozdíl jsou 3 palce tj. 7,62cm. I kdybys vyhodil tu zástěrku tak myslim že to neprotáhneš kolem kyvky, ale můžu se mýlit ...
áá sorry asi sme psali zárověn...
Upravil lako dne 16.10.2010 22:08
Over than 250k km on BMW GS bikes
klucí nikde na netu nejni zvíšení řidítek o více jak 50mm. potřebuji tak 60mm a víc. kde se to dá sehnat. dělá to vůbec někdo? projel sem ce sem našel ale nic nemaj. dík za info. Toli kolik tam máš ty a kde si to splašil?
Tančící Havran
JJ... fáze zkoušek je už za mnou a musím říct že se z toho stala uplně jiná motorka. Jen to kroucení předku po pádu je realita daná chybějícím můstkem - při jízdě to není znát vůbec - po pádu musím pokopat kolo do latě.
Zadek při std. řetězu a 18 gumě je tak 2cm od kyvky mezera - ale je dost místa na posun dozadu a 19 by se mohla vejít - bude nutný prodloužit řetěz. Jen by už nezbylo místo na nějaký dopínání řetězu. Ale nereálný to není - navíc by šlo prodloužit drážku osy v kyvce. Zásadní problém vidím v rozměrech pneu/hmotnost motorky a možný průraz gumy a ráfku o šutr - 19" pneu jsou fakt nízký galusky určený na krosový upravený tratě.
KAždopádně už jen ta 18 je obrovský posun v trakci a ovladatelnosti. Nemluvě o kros. vidlích.
Dakar 650, HusaberG
Tak pozor,koukni na fotku a to vpravo sou origo brejle a to vlevo marzocchi brejle který tam mám tedka no a ta habaďůra(touratech zvýšení+redukce na oversize řídítka) je tedka na těch levejch brejlích, nic sem neměnil všechno stačilo.
toli přiložený následující obrázek:
kucíí víte rozteč těch šroubu na zvíšení řidítek? mam pocit že je to 33mm ale nejsem si jist. mam možnost zvíšení o 500mm ale nejsem si jist tou roztečí abych tam pak nemusel pilovat jak magor oválný díry
Tančící Havran
na dakaru jsem míval nízký krosový řidítka a pod nima dvoje nástavce TT na sobě, ale dal jsem jedny pryč, bylo to moc a rozhazovalo mě to z rovnováhy. mám 187,
poloSqueal napsal:
kucíí víte rozteč těch šroubu na zvíšení řidítek? mam pocit že je to 33mm ale nejsem si jist. mam možnost zvíšení o 500mm ale nejsem si jist tou roztečí abych tam pak nemusel pilovat jak magor oválný díry
Sakra, 500 mm to bude jak chopper
jardajerman@seznam.cz
no jako chopper možná jo ale já měřim 200cm takže mi to zas tak nepříde. je pravda že když sem si nedávno sednul na malý gs tak sem si připadal jak na koloběžce. ted tam mam zvýšení 30mm takže kdyby bylo 50mm moc tak to zas sundam.
Tančící Havran
poloSqueal napsal:
no jako chopper možná jo ale já měřim 200cm takže mi to zas tak nepříde. je pravda že když sem si nedávno sednul na malý gs tak sem si připadal jak na koloběžce. ted tam mam zvýšení 30mm takže kdyby bylo 50mm moc tak to zas sundam.
sorry, to byla legrace, v predchozim prispevku mas 500mm tj. 50cm a to uz by bylo fakt dost
jardajerman@seznam.cz
jo ty kokšo to je překlep ale zase bych mezi hefty natách plachtu a jel s podzimnim větrem. taky máte ten pocit že na podzim se jezdí nejlíp. škoda že v lednu budu asi muset motku zazimovat
Tančící Havran