A tobe jo? Samozrejme zalezi na plexi a nastaveni (natoceni) zrcatek - nekdo ma tykadla zrcatek vic dopredu, nekdo vic k sobe.
Mne to teda nic nedela, ale ja mam nestandardni upravu standardniho plexi plexi - je vic postavene a tim padem na urovni palubovky horni hrany palubovky o 4 cm vic vepredu...
tosuja napsal:
A tobe jo? Samozrejme zalezi na plexi a nastaveni (natoceni) zrcatek - nekdo ma tykadla zrcatek vic dopredu, nekdo vic k sobe.
Mne to teda nic nedela, ale ja mam nestandardni upravu standardniho plexi plexi - je vic postavene a tim padem na urovni palubovky horni hrany palubovky o 4 cm vic vepredu...
Mimochodem, od ktereho vyrobce to mas?
môžeš dat fotku toho plexi? aj toho ako si to upravil? dakujem
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
100bubu napsal:
môžeš dat fotku toho plexi? aj toho ako si to upravil? dakujem
Nemám garáž v dosahu, takže to bude asi někdy o víkendu.
Ale slovně - na místě spodního šroubu je pant (velmi pevný masivní plastový za 160Kč z Bauhausu), takže spodní hrana plexi je posunutá asi o 1cm dopředu.
Pak jsem koupil hliníkovou pásovinu o průřezu tuším 3x20mm a začal ji ve svěráku mlácením gumového kladiva ohýbat, až vzniklo takove hodne siroke U (sirka tak na horni srouby v plexi, vyska cca 40mm) a do toho jsem vyvrtal odpovidajici diry pro srouby, nastrikal matnou cernou barvou a pridelal.
Jeste nemam poradne overene, jak se to chova, jel jsem s tim jenom jednou koncem listopadu na mokru a nové kostkaté přední pneu, takže jsem se neodvažoval jet moc rychle. Vypada, ze kdyz je plexi dal a je vic postavene, jde proud vzduchu vys a prislo mi, ze jsem slysel mene hluk vetru. Podstatne je, ze investice byly asi 250Kc a vubec neni treba nejak menit plexi.
Když už se tu mluví o těch plexi úpravách; pořídil jsem štítek vario od Wunderlichu ,zatím nevyzkoušeno tak se nechám překvapit.Nemáte ho někdo -jak funguje?
kim přiložený následující obrázek: