Před časem jsem slíbil,že dám všem zprávu,jak vypadá řešení problému s vibracemi na R 1200 GS.Spousta majitelů se zaměřuje na osovou házivost,jako třeba u aut,ale tím to není,protože to poberou třmeny.Změřil jsem tloušťku kotoučů a zjistil jsem,že je tam tolerance +- 0.03mm na předku.To je dost na to,aby kotouče při malé rychlosti ,,pokopávaly".Pokud máte možnost je nechat velmi lehce přebrousit,může být problém vyřešen.Ale horší zjištění bylo u zadního kotouče,kde byl rozdíl až 0,05mm.Jsem pevně přesvědčen,že při dualním zapojení (výbava ABS) se tento problém projeví také!!!Já osobně jsem předek vyměnil a zadek nechal na magnetce lehce stáhnout a je klid.Jak dlouho?To se uvidí.....
Mám 1100Gs a uprostřed léta, když jsme lítali v Alpách.začala cukat.Někdy míň,někdy víc.Taky jsem začal měřením kotoučů,a protože byly už na hraně, koupil jsem nové.Ať mám klid.Jenže to nepřestalo.Různě jsem brzdy rozebíral a skládal,jestli není něco špatně.Naučil jsem se s tím žít,i když mě to štvalo.Pak si na báwo sedl kámoš a když slezl,povídá.Víš že máš vůli ve vidlích? Tam to nakonec nebylo,ale chtělo to jen trochu dotáhnout krk. A to je všechno
Já už dlouho řeším na tátově 12ce s posilovačem, že při brždění v menších rychlostech tak do 80ti to vibruje do řidítek.Už jsme vyměniliy kotouče za Braking a pořád to samé, teď jsme vyměnili novou baterku, protože jsme si mysleli že už posilovač nestíhá díky slabé baterce a taky pořád nic.Už fakt nevíme v čem by to mohlo být, je to 12ka Adv. rv.06.