Obohacení směsi u R1200GS.Někde jsem tu viděl návod na to jak obohatit směs pomocí odporu vloženého do svazku od čidla teploty vzduchu.Zajímalo by mě jestli to funguje,píšou že to lépe reaguje na plyn a má to lepší průběh v nižších otáčkách.Na stránkách prodejcehttp://sol2.be/Ac...index.html na to pějou chválu,tak by mě zajímalo jak to funguje.
Dum spiro,spero.
biker755 napsal:
Obohacení směsi u R1200GS.Někde jsem tu viděl návod na to jak obohatit směs pomocí odporu vloženého do svazku od čidla teploty vzduchu.Zajímalo by mě jestli to funguje,píšou že to lépe reaguje na plyn a má to lepší průběh v nižších otáčkách.Na stránkách prodejcehttp://sol2.be/Ac...index.html na to pějou chválu,tak by mě zajímalo jak to funguje.
neco podobneho ma Peter a dost si to chvali. Ma to nejak vypinatelne ci co...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Už jsme tady o tom někde psali. Mě to doporučil Červ, tak jsem to objednal. Maris to má na origo svodech a koncovce + KN a já na Y s laďákem + KN. Obě motorky jedou líp, ale nečekej od toho nějakej brutální nárůst výkonu
mění to údaj o teplotě nasávaného vzduchu oproti relálné hodnotě, řídící jednotka tak má pocit že její zima a upraví směs... zpravidla připojeno přes vypínač. Osobně jsem si tp nemontoval tak jen z druhé ruky.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
MALI napsal:
Už jsme tady o tom někde psali. Mě to doporučil Červ, tak jsem to objednal. Maris to má na origo svodech a koncovce + KN a já na Y s laďákem + KN. Obě motorky jedou líp, ale nečekej od toho nějakej brutální nárůst výkonu
Nejde o nějakej brutál nárůst výkonu,spíš jestli ta odezva na plyn je lepší,mám taky orig svody+koncovka+kn filtr.A co spotřeba?
Dum spiro,spero.