Zdar a silu.Mam svuj stroj(A 1150-2003)cca 6 měsicu a do včerejška bez problemu.Dělali jsme s kamošem padci ramy-odpojili baterku i počitač-bodli jsme ram přimo na motorce,sundali ho,zapojili jsme zpět baterku počitač,nasadili nadrž.Po nastartovani šel motor hned do otaček-zkontrolovali jsme sytič,plynove lanka,všechny kabliky a pořad stejny problem.Nepřišli jsme na to,ale tim svařovanim by to nemělo byt,protože už jsme jednou svařovali a pak to vše fungovalo tak jak ma.
Prosim o radu.
PS:snad to bude nějaka drobnost
Nechci Vám do toho kecat, ale chová se to přesně jako když vyskočí plynové lanko. Vím, psal jsi, že si je kontroloval ale mrkni na ně jestě jednou jestli je tam opravdu dobře. :-) On je to dole trošku složitější chaos lanek. :-)
sou zavreny klapky? ty vysoky otacky to drzi porad?
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
motorku mam u tatika v garaži,takže to zkontroluju až v sobotu-lanka jsou dobre-je to na dorazech
jo a ty otačky to drží pořad a na klapky se pak taky podivam-zatim diky
Zdar tak Bandas měl pravdu Asi jsme toho vypili vic než jsme mysleli-zjistli jsem že leve tahlo je cca 2cm od dorazu!Jsem rad že to byl jenom tykovy maly problem!!!!!!!!Dik moc za rady!!!!!!!
ty potvory lanka... ony se dokazou tvarit, ze tam jsou a pritom tam nejsou... jel jsem takhle v rumunsku par desitek km na jeden a obcas i druhy valec... po vyliti nafty z nadrze... a kontroly lanek pouze okem... je potreba s nema raaaadne zatrepat.. nekdy
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm