mládenci vyklá se mi zadní rozeta. myslím že ty gumové bloky co je v nich osazena sou asi vymačkaný nevíte kde se to dá sehnat co to stojí a zda je nějaké řešení?popř čím by to mohlo jinak být? kolegovi to tam drží pěkně tak bych rád aby mi to tam sedělo taky tak. dík za rady.
Tančící Havran
neměl sem to rozebrané uplně a to jak to vypadalo my fakt nepřišlo že se vys..raly ložiska. nic méně oprava stála 300kč za ložiska místo 1800kč za gumy.
Tančící Havran
Asi blbý dotaz, ale nevadí... Jak se asi tak projevuje jízda, když na zadní rozetě jsou ty gumky vymačkané a jak se projevují při jízdě špatná ložiska? Něco mi tam začalo chrastit, klepat, jen občas, ale umí to i přestat. Dík za info.
| BMW F650GS | 2000 |
kanecek napsal:
Asi blbý dotaz, ale nevadí... Jak se asi tak projevuje jízda, když na zadní rozetě jsou ty gumky vymačkané a jak se projevují při jízdě špatná ložiska? Něco mi tam začalo chrastit, klepat, jen občas, ale umí to i přestat. Dík za info.
Ta guma je tlumič rázů. Kdyby byl v pytli, tak to šacuju na cukání a rachot při brždění motorem a při rozjezdech. Ale nikdy jsem tenhle díl na motorce neměl na výměnu, takže netuším.
A ložiska se obecně projevujou větší vůlí ve všech směrech. Ty už jsem na Dakaru měnil, pokud mluvíme o tom v zadním kole. Lisovali mi to tehdá v KTM.
kanecek napsal:
Asi blbý dotaz, ale nevadí... Jak se asi tak projevuje jízda, když na zadní rozetě jsou ty gumky vymačkané a jak se projevují při jízdě špatná ložiska? Něco mi tam začalo chrastit, klepat, jen občas, ale umí to i přestat. Dík za info.
Ta guma je tlumič rázů. Kdyby byl v pytli, tak to šacuju na cukání a rachot při brždění motorem a při rozjezdech. Ale nikdy jsem tenhle díl na motorce neměl na výměnu, takže netuším.
A ložiska se obecně projevujou větší vůlí ve všech směrech. Ty už jsem na Dakaru měnil, pokud mluvíme o tom v zadním kole. Lisovali mi to tehdá v KTM.
Celkově už jsem si všimla dřív, že ta rozeta má vůli a na kamarádovém není žádná a včera jsme jeli ve dvojko na Bramboře, trošku i off a něco se už projevilo, ale pak to naštěstí přestalo, ale pak zase začalo. No já s tím určo nic nevymyslím, ale zajímalo by mě, jestli by to mohlo být právě ono.. Nedávno jsem se nad tou vůli pozastavovala...
| BMW F650GS | 2000 |
xHackerM napsal:
Myslím, že to je na výměnu. Sundejte to, vyměňte ložisko a tu gumu jen když bude vizuelně poškozená nebo vymačkaná.
pozor na rozetě jsou 2 ložiska a mezi něma je segrovka, tak NEJDOU vymlátit společně!!! nejdřív krajní, potom segrovka a potom vnitřní.. jo a nezapomenout na vymezovací podložku mezi ložisky! znamenalo by to zpátky vymlátit ložisko a většinou je po něm.
Upravil will dne 30.08.2012 09:55