Dneska jsem si vyjel s dlouholetým kamarádem Jirkou, Já obyč 1150 GS, r.v. 1999 svod a koncovka R.P, on 1200 GS Adventure r.v. 2006 kat. a koncovka R.P. Po výměně motorek moje pocity:
1200 Advík lehčí motorka, pro mne pocitově kratší (řídítka blíž od sedla), pravděpodobně jiné natočení řídítek, motoricky to sice jede, ale po větším otočení plynem proti R 1150 GS s Y-svodem, KN filterem a koncovkou. Ta dvanáctka nemá kule. Shodli jsme se na tom i s majitelem Advíka Jirkou, že je ten stareší model splašenější. P.S:Jinak R.P tuning se spacializuje na závodní výfuky a pan majitel o toku výfukových plynů něco zná. Jediná nevýhoda těch jeho výtvorů je to, že to nemá homologaci (neberte to jako reklamu, to je holá skutečnost)
Joe napsal:
Jediná nevýhoda těch jeho výtvorů je to, že to nemá homologaci (neberte to jako reklamu, to je holá skutečnost)
Neboj, to, že to nemá homologaci nebudu brát jako reklamu
Jinak to vypadá na zajímavý vlákno
Já mám taky 1150 GS r.2000, pouze s K&N a Y-svodem. Zkoušel jsem 1200 GSA r.2007 a ten motor, jak nevibruje, tak je to takový divný. Přišlo mi to sterilnější, ta 1150 je prostě kus motorky.
Joe napsal:
Dneska jsem si vyjel s dlouholetým kamarádem Jirkou, Já obyč 1150 GS, r.v. 1999 svod a koncovka R.P, on 1200 GS Adventure r.v. 2006 kat. a koncovka R.P. Po výměně motorek moje pocity:
1200 Advík lehčí motorka, pro mne pocitově kratší (řídítka blíž od sedla), pravděpodobně jiné natočení řídítek, motoricky to sice jede, ale po větším otočení plynem proti R 1150 GS s Y-svodem, KN filterem a koncovkou. Ta dvanáctka nemá kule. Shodli jsme se na tom i s majitelem Advíka Jirkou, že je ten stareší model splašenější. P.S:Jinak R.P tuning se spacializuje na závodní výfuky a pan majitel o toku výfukových plynů něco zná. Jediná nevýhoda těch jeho výtvorů je to, že to nemá homologaci (neberte to jako reklamu, to je holá skutečnost)
A jak to řešíte na STK, popřípadě s policajtama? Taky jsem chtěl jít do RP, ale z tohoto důvodu jsem od toho upustil a koupil homologovaný LASER. U nás jsou tak horliví, že když jedu na technickou, tak musím sundat i držáky kufrů...
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Myslím, že když to nebude řvát jak čoper jen s trubkama připomínající vyfuky, tak nikdo nebude prudit ani venku.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Já loni projel Rakousko a Itálii na Varaderu. Po opravě mi fouklo těsnění svodů výfuků a měl jsem zvuk nako HD. A nikdo si mě nevšímal. Kór v Itálii, tam jsou všichni totálně v pohodě. Policajt mi tam ukazoval, že ho mám předjet přes dvojitou plnou čáru a pravou stranu auta si skoro hobloval o skálu.
Každý si chválí co má a je s tím spokojen. Já jsem šťastný za 1150GSA. Na 1200GS/GSA jsem najel jen pár set km a neshledal jsem důvody k výměně - výkon dostatečný, komfort taky, jízdním vlastnostem a stabilitě nemám co vytknout a že je 1200-ka obratnější kočka je mi jedno. Hmotnost vyšší, ale smířil jsem se s tím rád výměnou za solidnost, kvalitu a spolehlivost konstrukce.
PS: A to je kvalita 1150 horší než 1100 - na těch se ještě nešetřilo...