ahoj,poradí mi pls někdo s mým problémem na BMW 1100rs,již podvakrát mi po 4000tis km prasklo spojkové lanko hned za páčkou na řidítkách,mám najeto 660000 tis km.spojka chodí stále stejně,možná nepatrně tíž,ale ani jsem nezaregistroval že by se nějak extremě zhoršilo vymačkntí páky,dík za poznatk či radu
Upravil bmw1100rs dne 07.04.2011 14:47
Pokud je to stejny, jako na GS, tak zkontrolovat jestli se dobre toci valecek v pacce, pripadne namazat grafit. vazelinou(ten valecek). Ale tak, aby se nedostala do bowdenu.
A fakt mas najeto 660000 tis km?
R1100GS
hoj měl jsem stejnej problém na Dakaru 650. vždy po ujetí pár tisíc km mi prasklo lanko hned u toho válečku co se uchytí do páčky. došel jsem k názoru že je na tomto místě namáhané a poškozované samotnou páčkou a dře se o její hranu při vymáčknutí. takže sem to lanko vytáhl z bovdenu zahodil jak nejdál jsem mohl a zakoupil si v krámě s ciklistickými potřebami, koly a jinou veteší nové lanko ukončené takovím hříbečkem (cena 55kč) k tomu jsem koupil takoví děraví váleček (cena 10kč) který jsem navlíkl na lanko až k tomu hříbečku který do něj perfektně zapadl. navlíknu celek do bovdenu vše seskládam jak bylo ( bacha snaž se to do tý spojkový páčky posadit fakt dobře jinak se to vykur*ví znova) a trdááá oprava hotova. pokud je v loji i bovden i ten se dá ůdajně sehnat jak chceš dlouhej a prej snad i s teflonovou vrstvou uvnitř(zlepšovák či co)
Tančící Havran
Také používám lanka na kola. Na plynovém mám napájený váleček vyrobený z měděného nýtu průměr 6mm délka válečku 7mm. Originál váleček z kola do plynové rukojeti nejde myslím že má průměr 8mm. K těm lankům používám nerezová a dělají dva druhy průměru na brzdu silnější a na přehazovačku slabší.
kaspar napsal:
Pokud je to stejny, jako na GS, tak zkontrolovat jestli se dobre toci valecek v pacce, pripadne namazat grafit. vazelinou(ten valecek). Ale tak, aby se nedostala do bowdenu.
A fakt mas najeto 660000 tis km?
grafitovou vazelinou? to zni dobre. Je to suche, nevaze to prach pocitam?
ja to mazu opatrne WDckem...
mam i teflon sprej.. ale to mi nejak extra nefungovalo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
grafitka neni zdaleka sucha jak to z nazvu vypada :-)
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci